Yarin doğum günü ve dün gece ayrıldık nasil bi his bilmiyorum kendimi cok tuhaf hissediyorum nasil gecer bu durum sizce?

Bi yandan da ailesinin bana yaptıklarını canimi acitmalarini aglatmalarini hastanelik olmalarım aklima geldikçe diyorum ki iyi oldu
Yarin doğum günü ve dün gece ayrıldık nasil bi his bilmiyorum kendimi cok tuhaf hissediyorum nasil gecer bu durum sizce?
Cevapla