Eski sevgilim "Seni hala unutamadım ama beraber de olamayız" diye mesaj attı. Sizce amacı ne?

Ayrılalı 6 ay oldu, tam hayatımı yoluna koymuşken bu mesaj geldi. Sizce sadece vicdan mı yapıyor yoksa yedekte mi tutmaya çalışıyor? Erkekler bunu neden yapar?
Eski sevgilim Seni hala unutamadım ama beraber de olamayız diye mesaj attı. Sizce amacı ne?
Eski sevgilim "Seni hala unutamadım ama beraber de olamayız" diye mesaj attı. Sizce amacı ne?
Cevapla