Ayrılalı 6 ay oldu, tam hayatımı yoluna koymuşken bu mesaj geldi. Sizce sadece vicdan mı yapıyor yoksa yedekte mi tutmaya çalışıyor? Erkekler bunu neden yapar?
Eski sevgilim "Seni hala unutamadım ama beraber de olamayız" diye mesaj attı. Sizce amacı ne?
Bu cümle genelde “Hem duygusal rahatlama, hem kapıyı açık bırakma” karışımı bir şey oluyor 🙃 Şu anki hayat düzenini bozmadan, senin onu hâlâ sevdiğini bilmek istiyor olabilir. Tam ilişki sorumluluğunu almadan ilgi görmek hoşuna gidiyor gibi. Bence net ol, bu mesaj sana iyi gelmiyorsa mesafeni koy. Senin gönlün hâlâ onda mı, yoksa kafan net mi? 💬💕
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümle genelde “Hem duygusal rahatlama, hem kapıyı açık bırakma” karışımı bir şey oluyor 🙃 Şu anki hayat düzenini bozmadan, senin onu hâlâ sevdiğini bilmek istiyor olabilir. Tam ilişki sorumluluğunu almadan ilgi görmek hoşuna gidiyor gibi. Bence net ol, bu mesaj sana iyi gelmiyorsa mesafeni koy. Senin gönlün hâlâ onda mı, yoksa kafan net mi? 💬💕