Asosyalim, hiç sevgilim olmadı, hoşlananlardan da kaçıyorum. Gelip konuşur diye korkuyorum. Ne yapacağım ileride öff?

Çevrem geniş değil. Yeni insan tanımak istemiyorum (normal arkadaş olarak da), hep böyleydim. Twitter harici sosyal medya da kullanmıyorum, orada da fotoğrafım yok zaten gündem takip etmek için kullanıyorum. Şu an bir sevgilin olsun veya biriyle tanışmak ister miydin derseniz hayır hiç de istemiyorum ama ileride hep yalnız mı kalacağım bunu da istemiyorum. Yani şu an için değil gelecek için canım sıkkın🥲

Asosyalim, hiç sevgilim olmadı, hoşlananlardan da kaçıyorum. Gelip konuşur diye korkuyorum. Ne yapacağım ileride öff?
Cevapla