Yoksa kapıyı gösterme şoku mu sjjs gitsin pişmanlıktan sürünsün. 😂

Yoksa kapıyı gösterme şoku mu sjjs gitsin pişmanlıktan sürünsün. 😂

Sevsem aşkımdan ölsem bile onu kabul etmem gitsin artık kime gidiyorsa aldatma asla kabul edilmemeli bazen görüyorum aldatılmış ama onu kabul ediyorlar eskisi gibi bir şey olmamış gibi birlikte oluyorlar iğrenç
Cinsel aldatmaysa edemem ama bir kadın tarafından ayartılarak duygusal aldatmışsa affederim. Boşanırsam o kadının eşimle evlenip mutlu olmasına izin vermiş olurum, benim ise düzenim bozulur, mağdur olan ben olurum. Ama cinsel aldatma da metresle evlenmek gibi bir durum olmaz, duygusal aldatmada olur.
Aldatılma durumunu yaşadım ve arkama bakmadan gittim Ondan sonra hiçbir şekilde iletişim kurmadım bu durum yüzünden bu kalp kırıklığı yüzünden uzun senedir hayatımda kimse olmadı. Eğer olursa bu gerçekten sevdiğim hayatımda olmayı hak eden bir bütün olacağım kişi olacaktır
Allah insanı öyle güzel yaratmış ki , onu öğrendiğin vakit ne sevgi kaliyor ne de başka şey , ondan sonrasında içimde en ufak kırıntısını bile bulamazsın bırak sevmesi , artık baktığın yerde sadece igrenti olan ne varsa onu görmeye başlıyorsun zamanla
Bu mimikle aldatılan herkese ortak hissiyat yüklenmiş resmen 😂🥲 Ben affedemem galiba… Çok sevsem bile güven gidince ilişki benim için bitiyor, aşk tek başına yetmiyor çünkü. Bir kere yapan ikinciyi de yapar hissi geliyor içime 💔 Senin kalbin ne diyor, sence hak eden biri gerçekten affedilir mi yoksa tek biletlik mi ilişki? 👀
Ahh kalp kırığı prenses moduna girmişsin sen 🥺🖤 Susmayalım bence konuşalım dfkdjfj
Senin kafa çok net aslında güven odaklısın aşk odaklı değil 🔥 Güven senin için gidince bitiyor ve bu çok sağlıklı bir çizgi bence. Çünkü haklısın bir kere yapanın ikinciyi yapma ihtimali içte hep şüphe bırakıyor. O şüphe de içi içi yer insanın.
Bence sen affetsen bile içinde hep “acaba” diye gezeceksin ve sen kendini yiyip bitireceksin. O yüzden senin kalbin aslında “tek biletlik” ilişki istiyor gibi 😌 Kapıyı gösterirsin ama gösterirken de içten içe “bak neleri kaybettin” havası verirsin sen bence 😂
Ama biri hakikaten pişman olur mu olur yine de bu saatten sonra senin huzurun ondan daha değerli 💋✨
Höm
Cevap
50Cevap
Merhaba,
Affedenlerin canı cehenneme! 😅
Affetmem! 😅
Hımm, etliye sütlüye karışmaz. 😅Sende haklısın. 😅
Ben söylenmeyi seviyorum. 😅
Zaten sende affedecek göz yok. 😅Profilde göz olmasa da hatırlıyorum vardı bir zamanlar 😂
Yakışır 😅Mutlu akşamlar dilerim
Ricalarımı fırlatıyorum 😅 dıkşın dıkşın dıkşın 😅 pat küth bum bom dank drank tıkşuuu djdjdjd
Anlaşıldı merkezz 😅
Bazı şeylerin affı yoktur o sevgi de söner bi zaman sonra
Hayır affedemem bir defa aldatan hep aldatır çünkü
Bunun affı yok ki kızçem.
Affetmem canım gene aldatır öyle adam.
Beni aldatan karaktersiz bir kadını sevmem.. cehenneme de gitse affetmem.
Yoo aldatılıyorsam onu sevmeye neden devam edeyim ki. O beni çok severek mi başkasıyla aldatmış oluyor sanki. Gerçekte beni sevmediğini kesin bir dille öğrenmiş olduktan sonra onu hayatımda bir daha tutmam zaten. Birbirimize gereken değeri verdiğimiz doğru insanı bulmaya yelken açarım direkt. Kimse hak etmediği yerde durmamalı. Hayatına yazık yani.
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş ama benim sütüme resmen asit kattmış olur. O saatten sonra affetmek, bozuk yemeği 'belki bu sefer zehirlemez' diye tekrar ısıtmaya benzer. Midem o kadar geniş değil! 🤷🏻♀️
Affedilmiyor... insan affedemiyor hele uzun yıllardır birlikte olduğun ve çok sevdiğin biriyse kabul etmek çok zor. Rabbim kimseye yaşatmasın.. herkesin yolu layığına çıksın..
Amin 🤲🏻🌺🌹
Ne affetmesi? Ne gidip pişmanlıktan sürünmesi? Anasından doğduğuna bizzat pişman ederim 😆 Göze göz, dişe diş
Ben affetmezdim. Çok seviyor olsam bile aldatma güveni kökten sarsıyor ve o kırık içimde kalıyor. Sürekli şüpheyle yaşamak bana göre değil. Sevgi tek başına yetmiyor, güven yoksa kapıyı göstermek daha sağlıklı geliyor bana.
Etmem, güven ruh gibidir terk ettiği bedene geri 🔙dönmez.
Teşekkürler aşk 😂💖
Aldatan gözüm olsa gözümü çıkarırım, o kim oluyor da affedicem
Aynen canım xksk
Etmem canım, bazı şeylerin affı olmaz bu da onlardan biri 💖
Aslaa diyecem de umarım başıma gelmez Aslaa affetmem
İhanetin affı olmaz. Seversin ama kendinden bile çok seviyorsan affettiğin an yine devam eder ama mantıksız. Bir kere yapan, yine yapar çünkü.
Aldatıldığımı öğrendiysem o vakitten sonra sevmem ki.
Beni aldatan kişiyi niye seveyim? AptaI mıyım? Ezik miyim?
Hayır tam tersi, belli çizgileri olan onurlu bir insanım.
Ben kendimi soğutana kadar ayrılmam. Direkt ayrılırsam ani ayrılığı kaldıramayıp çok acı çekebilirim. Ama yavaş yavaş kendimi buna alıştırırsam ayrılmak daha kolay olur.
Kendine saygısı olmayanlara insan dendiğini düşünmüyorum.
Yanlışın affı olmaz.
Sevgi sadece iki kişiliktir.
Aksi halde hayvanlardan bir farkı kalmaz insanoğlunun.
Ne kadar sevsem de affetmem, gurursuz değilim yani ben seviyor olabilirim ama karşıdaki beni sevmiyor niye yanında durayım ezik gibi
Affetmek, Yeni aldatılma şansı elde etmek demek. Aldatan birini kendinize olan saygınız için affetmeyin.
Aldatmak kişinin karakterine onuruna gururuna yapılmış en büyük saldırıdır İnsana yetersiz hissettirir Affetmem
Aşkımdan ölsem gebersemde Affetmem. Bende aldatmayı affetmek gibi kural yok. İsterse çocuk ta olsun. Affedilmemeli.
İnsan sevince yapmam dediği, affetmem dediği her şeyi yapıyor. O yüzden büyük konuşmamak gerekiyor.
affetmezdim sanırım
bu durumu kaldıramazdım her an her dakika aklımda olurdu
hiç bir şey eskisi gibi olmazdı
Çok seviyorum.. aşığım falan soğuyana kadar devam ederim bilmiyorum
Asla affedilmez umarım kimsenin başına gelmez.
Olmaz ya, tekrarı olur mu diye kendimi yer dururum artık
her şey bir raddeye kadar hoş görülebilir ama bunun affı yok
Aşk herşeyi affeder ama aldatmanın ve nankörlüğün affı olmaz
Kalbim dile gelse affet dese, dilini keser söker atarım.
affederim. onu buzluğa koyar öperim ☺️ bozulmaması önemli
Affetmeyi bırak pişman etmeye bile kalkamaman için dua etsinler
kimse affedemez siz ağzınızla "affettim" deseniz bile gönlünüz bunu kabul etmez o ilişki dayanılmaz bir hal alır kaosa döner de huzurunuz kalmaz o yüzden en sağlıklı seçim ayrılık olur
Hayır. Ayrıca beni sevmeyeni sevecek kadar ezik değilim 🤮🤮🤮
Beni iflas ettirsin parmagı ile gosterdigi her seyi alayım ama aldatırsa keserim bitti ben eğer aldatırsam o beni kessin aq
Affetmeyi bile düşündüm bir ara ama o kendini affetirmek için hiçbir şey yapmadı aksine benden sonra ciddi ilişki yaptı
Başkasıyla beni değiştirmişse, affetmem. Ama eğer öylesina aldatmışsa, affederim. Ben affedilmedim ama neyse
Affetmem ya bu sevgiyi aşan bir şey
Ben affedersem Allah affetmesin 🤣
Vur tekmeyi gitsn kizçem nesini affedicez
Tek affedemeyeceğim şey, sanırım..
Asla öyle bir durumu kabul etmem sevsem bile
İhaneti affetmem ne olursa olsun.
Büyük konuşmamak lazım bu yüzden buna cevabı pas geçiyorum
Hayır. Affetmem tamamen soğurum aşkta kalmaz ortada pişman ederim
Affetmem o kesin.
Kafasına mı sıkarım yoksa salar mıyım onu düşünüyorum
Allah'a emanet ol der yolumuza bakarız
Çok seviyorsam ederim.
Hayır etmem evli değilsem
Affetmem bi kere yapan hep yapar
Hayır, affedip kendi sevgimi de kirletmem.
Affetmek söz konusu dahi olamaz.
Affetmem , napcaksa yapsın jsn
Bilirse devam edersen değerini dusurursun
Onu buna pişman ederim sadece..
Etmem, etmedim de.
O saatten sonra sevginin yerini nefret alır
Bak o an sevgım sıfır oluyo
Aldatmanın affı olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?