her isi de yolunda gıdıyor gıbı ahım donup onu eninde sonunda bulur mu :,)
Cok agladım
Psikiyatrim yatıs bile verdi rezalet gunler yasadım
Cok agladım
Psikiyatrim yatıs bile verdi rezalet gunler yasadım
Psikolaga gittiğini biliyor mu o karaktersiz? Bi de hayatında neler olduğunu bilemezsin mutlu gibi görünüyordur ama arka planda kötü şeyler yaşıyor olabilir, sen sadece ona çok içten bir şekilde ah et, ben yaşadığım bir haksızlık karşısında çok içten bit şekilde ah ettim sonraki gün tutmuştu, şu an ceza çekmiyor olsa bile ilerde çekecektir merak etme
Son konusmamızda (olaylardan nerdeyse bir yıl sonra aramasını istemistim iyi degılım dıye instadan yazöıstım) ara dedin diye aradım demisti ve ben insanlık namına dogru duzgun bir acıklama beklerken sen cidden delisin demisligi bile var :) cok teşekkür ederim içten yorumun için daha cok sey yazmak isterim ana hatırlamak bıle ıstemıyorım yazarken aglarım cunku umarım ahım tutar dedigin olur 🤍
mutlaka bir yerde patlayacaktır. sen geçmişe bakarak geleceğine yön veremezsin. senin için tecrübe olmuştur. Unutma ki "TECRÜBE" hayatta yenilen kazıkların bileşkesidir. Geçmişine takılarak değil, ders çıkararak yarınlara emin ve sağlam adımlarla ilerlemelisin. Umarım dilediğin gibi bir hayatın olur.
Cok teşekkür ederim umarım🥹
Yaşattığını yaşatmadan kimse ölmez senin adına üzüldüm ama bundan sonra hayatına alacağın kişinin erkek değil adam olduğuna dikkat edersen daha çok mutlu olursun
🙏🏻🥹
İlk aşk yaraları gerçekten çok derin olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum 🥺💔 Böyle hissetmen normal ama “öldürmek istiyorum” kısmı baya tehlikeli bir kızgınlık cümlesi, oraya dikkat etmek gerekiyor.
Sen zaten psikiyatri yatışı almışsın, bu çok ciddi bir süreç ve bence güçlü tarafın da bu; yardım almayı bilmişsin 🌈 Zamanla acı hafifliyor, şu an inanması zor ama hayatına giren iyi insanlar bu duyguyu gölgede bırakıyor.
Onu “ahın bulur mu” kısmına gelince, evrenin adaletine çok güveniyorum, insan yaptığı kötülüğün bedelini bir şekilde kendi hayatında görüyor. Senin görevin intikam değil, kendini iyileştirmek 💫
İstersen neler yaşadığını biraz daha detaylı yaz, içini dökmek ister misin? 🫶
Cevap
10Cevap
elini kana bulama genco. içeri girersen b*ku o zamna yersin.
🥹
her şey yoluna girecek bir gün...
Elbet bır gun🙏🏻🤍
onun da farklı sorunları vardır emin olabilirsin öyle işleri rast gittiğine bakma iç dünyasında bambaşka şeyler yaşıyordur
babasını zaten vefat etmıstı kendini cok acındırmıslıgı da var ama Allah korkusu olsa bana o günleri yasatmazdı zaten… umarım dedigin gibidir
Teşekkürler yorumun için 🥹🙏🏻
Dünyanın sonu mu sanki hayatından zevk almaya niye bakmıyorsun
mutlu olmasını istemiyorum.
Aynı zamanda sende mutlu olamıyorsun ama
Ben Şu an mutluyum. Ama onun dunyada iken canının yanmasını ıstıyorum.
boş ver er ya da geç birisi ilkin olacaktı takma kafana
Of
Konuşmak istersen iyi gelecekse konışabiliriz
Tutar ahin benimki tuttu gün yüzü görmüyor bana helallik için geldi affetmedim
Tahmini ne kadar süre sonra tuttu🙏🏻
Sekiz yılımın içine etti ilk askimdi ciddiydik bı anda terk etti sonra başka biriyle sevgili oldu depresyon geçirdim ağır şeyler atlattım ah ettim ne dediysem üç yıl sonra aynılarını yaşadı hakkımı helal etmiyorum
Umarım tutar🥹🙏🏻
Sende hep guclu ol 🫂
Sağol ama çok canımı yaktı duyduğuma göre aldatılmış işi olmamis iftira atılmış arkadaş kazığı yemiş depresyon geçirmiş bana muhtaç olmuş çünkü onu tek gerçek seven bendim benide o kaybetti affetmiycem
Bana evlensem dahi o gunu unutmam dedıgı var ona ellerimle tatlı ve sarma yaptıgım gun haahhah tamam simdi anca prasını ilgisini kullanan kzlara kayık🥺
Seninde hakkına girmiş emin ol çekecek oda
🙏🏻🥹
geçmiş olsun knk. baya yaptınız mı o işi çok faydalandı mı senden? yoksa bir kaç kez mi
Napcan knk
ruhsal çökmüşlüğünün durumunu tahmin edecektim
Psikiyatri yatısından damı anlasılmıyo
tm knk bana kızma ben bir şey yapmadım sana o atarı o elemana yapacaktın bana niye kızıyon
Atar yapmadım knk
tamam fıstık hadi öpüşüp barışalım o zaman kalbimi çok kırdın
bana sorrr ayrılığıı yanlızığı bana sorrr
Of kes
abe kızann sopayla vuracam kafana nasıl konuşisen senn
Geçmişi unut intikam alacam diye kötü olursun
Merak ettim yaşadıklarını
Unut gitsin, vermeseydin
Allah senınde b*lanı versın
Senin vermiş zaten
Kes sesini
Sana evlilik sözü mü vermişti
Evet yok askerden gelınce söz bilmem ne hersyin usulunce olmasını istiyorum falan daha neler neler
Yani seninle sevişmeden, ilkin olmadan önce böyle deyip seni bıraktı mı
Öncesinde de sonrasında da
Neyse olan olmuş
Olan olmuş önüne bakmalısın artık
Önüme bakıyorum ama bu dunyada yaptıklarının karsılıgı olmalı
Yok eyvallah
boş ver kızım ya olan olmuş
mutlu olmasını istemiyorum.
Allaha havale et boş ver
🥹🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?