Aranızda uzun ilişkisi olup , ayrılan oldu mu ve nasıl unuttunuz?

Benim 4 yıllık ilişkim var ona çok bağlıyım hep evleneceğiz düşüncesi vardı ama son 1 yıldır bana karşı hep tersleyici kaba davranıyor evlenmek istiyor nikah kıyalım diyor ama aynı zamanda böyle davranıyor.. ama onu aramadanda edemiyorum ve aramadığım zamanlar hep kıskanıyorum acaba nerde napıyor diye Kavgalı olduğumuz zamanlarda ve onunla konuşmadığım zamanlarda iyi olduğu zamanlar aklıma geliyor bana kötü davrandığı değil.. normal mi bu

Aranızda uzun ilişkisi olup , ayrılan oldu mu ve nasıl unuttunuz?
Cevapla