Aşık oldugum çok sevdigim nişanlım beni terk etti eskiden olsa hep barışırdı ama artık barışmıyor yardım?

Eski nişanlımı çok seviyorum geçen yaza evlenicektik benden ayrıldı ve artık barışmıyor ailem yüzünden ne yapayım sizce onu tekrar kazanabilmek istiyorum ailesi de artık beni istemiyormuş anladıgım kadarıyla çok seviyorum o kızı sizce ne yapayım da barışsın dönsün dün telefon ettim kızdı bana bu kadar işin içerisinde birde seninle ugraşıyorum diye sana aşıgım seni seviyorum dedim biraz vicdan oldu ama barışmadı sizce barışması için ne yapabilirim bir fikir verebilicek olan? Lütfen boşver gitsin gibi şeyler söylemeyin çok seviyorum onu ve kazanmak istiyorum:(
Aşık oldugum çok sevdigim nişanlım beni terk etti eskiden olsa hep barışırdı ama artık barışmıyor yardım?
Cevapla