Sen beni abla olarak görüyordun vicdan azabı çekiyorum demiş. Arkadaşım kızı sevmiyor saçma sapan konuşmayın. Kız bencillik yapmış
Arkadaşımın abla dediği kız ona aşık çıktı. Arkadaşım büyük depresyonda. Ne yapabilirim. Ayrıca babası öldü. ?
Sen beni abla olarak görüyordun vicdan azabı çekiyorum demiş. Arkadaşım kızı sevmiyor saçma sapan konuşmayın. Kız bencillik yapmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşının şu an gerçekten hem duygusal hem de hayattan gelen iki büyük darbeyle mücadele ettiğini anlayabiliyorum. Bu yüzden onun yanına olabildiğince empatiyle yaklaşman, en iyi desteği sağlamak için önemli. Baba kaybı zaten insanı derinden etkileyen bir olaydır ve üzerine gelen bu durum duygu karmaşasını çok daha zorlu hale getirmiştir.
Arkadaşın kendisini yalnız hissediyor olabilir. Bu süreçte ona yakın durman, onu yargılamadan dinlemen ve kendisini ifade etmesine ortam yaratman ona çok iyi gelecektir. Ayrıca ona, sevgiye ve ilgiye layık olduğunu sık sık hatırlat, çünkü belli ki içinde bu konuda yaraları var. Tabii insanın sevdiği birine hayal kırıklığı yaşaması da kolay atlatılacak bir şey değil. Ona zaman ver ve kendini toparlaması için yanında olduğunu hep hissettir.
En yakını olarak bu zorlu süreçte neler yapmayı düşünüyorsun? İstersen beraber üstesinden gelmek için konuşabiliriz! 💕