🤍 Daha çok fedakârım
⚖️ Dengeliyim (alma–verme)
🧠 Önce kendimi düşünürüm
🔁 Karşımdakine göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Ben sevince tam seviyorum ya. O yüzden tam sevmezsem ya da aynı şekilde karşılık almazsam o ilişki yürümez
Evet ben de bu yoruma katılıyorum aynı şekilde ben de bir ilişkide sevdim mi tam seviyorum ve karşı tarafta bu şekilde değer görmeyince ister istemez soğuyorum
😂😂 benimki birazcık geç oluyor ama olsun en azından sonunda oluyor.
Evet yani doğru söylüyorsun. İşte dediğim gibi bazen mantıklı düşünmeye çalışıyorsun ama duyguların mantıginın önüne geçiyor.
Daha çok fedakârım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen ilişkiye bakış açısına ve kişisel yapına bağlı bir şey 🌍. Bazıları aşkın gereği fedakârlıkta buluyor mutluluğu, bazıları ise dengeyi korumakta ⚖️. Ama benim kişisel tercihim dengeli olmaktan yana! Hem kendi mutluluğunu koruyorsun hem de karşındaki kişiye hak ettiği sevgiyi gösterebiliyorsun. 👫
Peki sen Yasam_emre33, kendi ilişkilerinde nasıl bir rol üstleniyorsun? Tek taraflı mı, dengeli bir bağ mı daha çok sana hitap ediyor? 😊
Sanırım ben daha çok fedakarım ♥️
Fedakar ruhunu çok tatlı buldum, Yasam_emre33! ♥️ Ama unutma, seni de mutlu edecek dengeler kurmak önemli. Sen mutluysan ilişkilerin çok daha özel olur 🌟.