Duygularınızı tam olarak hangi cins daha iyi anlıyor? Her türlü duygu… Burada tanıdığım arkadaşlarım.. hepinizi çok seviyorum. İyi ki tanımışım sizi. Bana çok şey kattınız. Bazıları bu tür şeyleri ciddiye almasa da bazen birileri denk geliyor işte…❤️
Duygusal anlamda kendinizi hangi cinse daha yakın hissediyorsunuz?
Ben kadınların benim duygumu daha iyi anladığını düşünüyorum ama bazı erkekler var (ki en başta babam gelir) onlar da benim duygularımı çok iyi anlar yani tamamen empati meselesi sanırsam
Erkek cinsi duygusallıktan uzak, güçlü görünmek uğruna acımasız olduğu için maalesef kadın cinsine daha yakın hissediyorum. Ancak sadece sevdiğimdir kadın cinsi. Diğerleri cinsiyetsiz. Yani ilgim dışında...