Erkekler hem onlara acı çektiren kadınlara aşık olup hem de neden düzgün kadın yok triplerine giriyolar?

Bir erkeği istemediğimde, ters davrandığımda hep kıymetli oldum. Ama ne zamanki sevdim, kıymet verdim sadık oldum g*tleri kalktı. İyi davranınca, sevip sadakat gösterince sıkılıyorsunuz, macera istiyorsunuz kabul edin. Kadınlar serseri erkek sever düşüncesi sizin için de aynen geçerli. Erkekler de serseri ve bencil kadın seviyor. Hanımefendi kadın ilginizi çekmiyor çünkü size acı çektirmiyor. İnsanoğlu niye böyle acıdan besleniyor?

Erkekler hem onlara acı çektiren kadınlara aşık olup hem de neden düzgün kadın yok triplerine giriyolar?
Cevapla