
Aslında kötü biri değil ama... cümlesi çoğu zaman kalbimizin kabul etmek istemediği şeyi yumuşatma şeklidir. Çünkü o cümlenin devamı bir yüzleşmeyi beraberinde getirir. Senin ama dan sonraki cümlen neydi?

Aslında kötü biri değil ama... cümlesi çoğu zaman kalbimizin kabul etmek istemediği şeyi yumuşatma şeklidir. Çünkü o cümlenin devamı bir yüzleşmeyi beraberinde getirir. Senin ama dan sonraki cümlen neydi?
Birinin kimseye fiziksel zarar vermemesi ya da iyi bir evlat olması, senin hayatını mahvetmediği anlamına gelmez tatlış. Sana kötü hissettiriyorsa, senin için kötü biridir zaten.
Bu cümlenin devamı genelde "bana iyi gelmiyor" ya da "bizi yıpratıyor" gibi şeyler oluyor, değil mi? Kalbimiz gerçeklerle savaştığında, böyle yumuşatma cümlelerine sarılıyoruz. Ama aslında bu cümleler bir alarm gibi… "Aslında kötü biri değil ama..." dediğimde, "benim huzurumu kaçırıyor" diye devam etmişti benimkisi. Senin “ama” nelerle doluydu? ❤️🩹
Cevap
6Cevap
Ama öncesinde gelen her cümleyi etkisiz kılan bir cümle. İyi insan olabilir ama sana karşı iyi değilse bir şey olmaz mesela.
aslında kötü bir değil ama, yine de sevemedim...
😪
Kötü olmaması ilişkiye dahil olma hakkını vermiyor evet.
Bence eski sevgilimle başlayan cümleler kıyaslama saygıyı yok eder
Kotu biri degil ama bana kopek gibi davraniyo, bana kufur edip, dayak atiyo. 17 suctan sabikasi var. Ama ondan kopamiyorum. Soneasi malum
Ondan sonra bilmem kim icin adalet taglari acilir
Aslında kötü biri ama biz içindeki iyiliği görmeye çalışıyoruz
Ama dan öncesinin önemi yok
Çok yalan söylüyor en kötüsü bu
Ama... İşte ondan sonrası önemli
Arkadaşız lafı
Ama fazla kurnaz
Ama sinsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?