"Birbirimizden daha iyisini mi bulacağız sanki, niye boşanılım" diyen biri seviyor olabilir mi? 🥹

Eşim beni yok sayıyor ilgilenmiyor hatalarını asla düzeltmiyor sevmediğim ne kadar şey varsa herşeyi yapiyor yüzsüz arsız birine dönüştü iyice herkese sevgi pıtırcığı ama bana gelince iki kelime sohbet etmez yorgunum der bende artık katlanamiyorum bu duruma ya düzel diyorum ya da boşanılım ve bunu bir kaç senedir diyorum ama düzelmiyor her seferinde dedigi boşanınca ne olacak daha mı iyi mutlu olacaksın sanki diyor o zaman sen beni sevmiyorsun düzenin bozulmasın istiyorsun dediğimde saçmalama yok öyle bir şey seviyorum diyor külliyen yalan seven hal hareketine çeki düzen verir bu söylediklerimi sorun olarak bile görmüyor cevap bile vermiyor çoğu zaman ona göre her sey yolunda ben büyütüyorum falan
"Birbirimizden daha iyisini mi bulacağız sanki, niye boşanılım" diyen biri seviyor olabilir mi? 🥹
Cevapla