Biriyle konuşuyoruz seni tanımaya çalışıyorum dedi bir ay oldu adı konulması lazım mı sizce?

Biriyle konuşuyoruz seni tanımaya çalışıyorum dedi bir ay oldu adı konulması lazım mı sizce?
Cevapla