Size aşık, sizi çok seven, özleyen, merak eden, bir düşünün neden yazmaz?

"Seven erkek yazar yhaa " Hanımlar kusura bakmayın yazmayız. Israrcı da olmayız. Neden? Gururdan değil kırılmaktan, ezik görülmekten bir daha son mesajlarınızdaki tutumu görmek istemediğimiz için yazmayız. Neden yazmıyor diye her hayıflanışınızda açın son mesajlarınıza bakın. Erkekler küsmez sadece yorulurlar

Size aşık, sizi çok seven, özleyen, merak eden, bir düşünün neden yazmaz?
Cevapla