Erkek arkadaşım benden ayrıldı olmuyor denedim yapamadım hissim olmadı sana dedi 8 ay sonunda arkadaş kalalm dedim hata mı ettim?

Sizce hata mı ettim arkadaş kalalım diyerek kendimi küçük mü düşürdüm ben öyle deyince hakkımda ne düşünmüştür
Erkek arkadaşım benden ayrıldı olmuyor denedim yapamadım hissim olmadı sana dedi 8 ay sonunda arkadaş kalalm dedim hata mı ettim?
Cevapla