Güzel akıllı naif beni seven kızı kaybettim nasıl geri döndürürüm beyler hanımlar acil yardın?

Birlikte olmaktan çok keyif aldığım ve sevdiğim bi kıza yanlış bir hareketim oldu. Ben izmirdeyim o Manisa'da. Kızla nasıl tekrar iletişime geçebilirim çok özlüyorum sürekli onu düşünüyorum her saniye. 3 ay oldu. Çok güzel bir kız akıllı yani talipleri oluyordur. Ama elim kolum bağlı beni affetsin istiyorum. Sizce telefonla aramalı mıyım? Daha mı etkili olur? Yaşlarımı 30 ikimizinde. Ciddi düşünüyorum çok pişmanım 3 ayda her saniye onu düşündüm resmen o da herhangi bir adım atmadı büyük ihtimal benim hatalı olduğumu düşünüyor. Benim gibi birine neden baktı onu da bilmiyorum yani benden daha iyilerine layık. Ama beni sevdiğini söylüyordu hissettiriyordu. Yardım edin ne yapmam lazım?

Güzel akıllı naif beni seven kızı kaybettim nasıl geri döndürürüm beyler hanımlar acil yardın?
Cevapla