🥲 apptallık ettim biliyorum zaten canım sıkkın ve ağladım yeterince o yüzden moral bozucu değil yapıcı yorum yapın lütfen :/ ilk sevgilimden ayrılalı 2 sene olucak flörtler ve kısa süreli konuştuğum 5 kişi oldu hepsi de leş leş adamlar her seferinde ben bunlarla ne yapıyorum dedim üstelik ilk sevgilim bana kendimi aşırı güzel hissetirirdi 🥺 onun yanında güzeldim 😓 şimdi kimse iltifat bile etmiyor ben tekrar güzel olmak istiyorum 😔
Neyse tekrar konuşmak istedim istemedi konuştuğum var dedi ama arkadaşlarına sordum yok kimseyle görüşmedi dediler işkolik olmuş onlarla da az konuşuyomuş.
Bence kalbi bana çok kırık iş yerine gidebilirim , mesaj atabilirim ama çözüm olmaz , annesini tanıyorum ablasını falan onlarla mı konuşayım ya bana işe yarayacak bir şey söyleyin mesela diyin ki her gün işe gittiği durağa git o saatte konuşma sadece karşılaş 7 yıl sonra işe yarayacak diyin yaparım. Zaman maliyet önemli değil sadece onu geri istiyorum 😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer