Kızlar çok güzel seven bir adamı kaybettim nasıl geri getirebilirim eskisi gibi olur mu?

🥲 apptallık ettim biliyorum zaten canım sıkkın ve ağladım yeterince o yüzden moral bozucu değil yapıcı yorum yapın lütfen :/ ilk sevgilimden ayrılalı 2 sene olucak flörtler ve kısa süreli konuştuğum 5 kişi oldu hepsi de leş leş adamlar her seferinde ben bunlarla ne yapıyorum dedim üstelik ilk sevgilim bana kendimi aşırı güzel hissetirirdi 🥺 onun yanında güzeldim 😓 şimdi kimse iltifat bile etmiyor ben tekrar güzel olmak istiyorum 😔

Neyse tekrar konuşmak istedim istemedi konuştuğum var dedi ama arkadaşlarına sordum yok kimseyle görüşmedi dediler işkolik olmuş onlarla da az konuşuyomuş.

Bence kalbi bana çok kırık iş yerine gidebilirim , mesaj atabilirim ama çözüm olmaz , annesini tanıyorum ablasını falan onlarla mı konuşayım ya bana işe yarayacak bir şey söyleyin mesela diyin ki her gün işe gittiği durağa git o saatte konuşma sadece karşılaş 7 yıl sonra işe yarayacak diyin yaparım. Zaman maliyet önemli değil sadece onu geri istiyorum 😭

Kızlar çok güzel seven bir adamı kaybettim nasıl geri getirebilirim eskisi gibi olur mu?
Cevapla