
Şarkı çok güzel değil mi 😅
“ Soru bağımsızdır üç nokta 😅“

Şarkı çok güzel değil mi 😅
“ Soru bağımsızdır üç nokta 😅“
Güzel soru. Sosyal medya etkisi "Seninle mi uğraşacağım? Sen yoksa tonla kişi var" düşüncesi çoğundaki. Eski insanlarda öyle bir seçenek yoktu. Fedakarlıklar vardı. Artık herkes, ben buyum bana uy kafasında oluyor. En ufak sorunda kaçışlar, fedakarlık yapılmayan kısa süreli ilişkilerle doluyor etraf
İnsanlar düzgün olunca tahammül de yüksek olur.. Problem insan olamamışlarda.. Kimin eli kimin dötünde belli değil.. Nereye baksan aynı tipler.. Böyle olunca da herkese kuşkuyla yaklaşıyor herkes.. Haksız da değiller
Düzgün değilsek demek 😄
Demekki cümleten düzgün değiliz
Ben görmedim düzgününü
Rica ederim..
Bu yaştan sonra kimsenin psikolog parasını ödemediği için tedavi olmamış kızlarını tedavi etmekle uğraşamam zamanında yaptık gerek yokmuş
Öyle tabi
Kimseyeb karşı sabrım kalmadı emegi geçen kendime teşekkürü borç bilirim😂😂😂hshss
Bende sana tebriği o zaman😄
😀😀😀
Ahh o şarkı yok mu, tam da günümüz ilişkilerine dokunuyor! 🫠 artık kimse sabır taşımış gibi davranmıyor, herkes hızla tüketiyor sevgiyi. Aşk bir anda başlıyor ama aynı hızla bitiyor çünkü insanlar, emek ve sabır göstermekte zorlanıyor. Belki de herkesin biraz “azıcık naz, çokça anlayış” demesi gerek! Sence de öyle değil mi? 😊
Naz yok anlayış yok aşk yok aşkoooo😄
Belayımmm canım, sen tam bir aşk ozanısın be! 😄 Hadi aşkı kurtaralım, bir tutam naz, iki kaşık anlayış karıştıralım! 💖
Cevap
11Cevap
Cok normal artik iliskilerde sevgi saygi sadakat aranmiyor simdiki iliskiler narkotik baskini gibi yat yere yat yere diye geciyor duyguyu bitirdiler biz kadinlar erkegin kalbine merhametine degil cuzdanina bakiyoruz erkekler ise kadinin merhametine kalp guzelliginden fazla fizigine ve yuz guzelligine baktigi icin tahammulde kalmiyor
aşk ilişkisi değilde direkt genel olarak sadece bir kişiye tahammülüm kaldı
Yok işte biraz tahammül ediyor insan da aşkta hiç edilmiyor artık 😄
diyorum ya tek kişiye her konuda tahammülüm kaldı :)
Benim artık alayına yok
boş ver bacim önceliğin kendin olsun
Çünkü herkes çok yorgun. İnsanlar artık sevmekten çok kendini korumaya çalışıyor. Küçük bir sorun çıktığında konuşup çözelim” demek yerine uğraşamam demek daha kolay geliyor
Bir tane kız olmadı ki bana huzur getirsin kardeş. Ne diye tahammül edeyim.
Huzur muzur yok😄
Aşkla ilgisi yok bence hayat yeterince zor iken bir de insanlarla uğraşmak yoruyor, bir süre sonra uğraşmak istemiyorsun.
Karaktere bağlı aslında.
Çünkü seçenek çok fazla. Özellikle sosyal medyada kadınlara talep çok olduğu için sorun olan ilişkisine harcayacağı enerjiyi yeni ilişkilere kişilere harcıyor
Herkesin dötü kalkmış ndndndbd
Onların dötünü 😄
Şöyle kadın bulduk da tahammül mü etmedik?
Bilemem😄
Bulamadık, bulsak KS de ne işimiz olsun 😅
Dimi burada böylesi 1 tanedir yalnız 😬🥱😄
Sen olsan bari 😅
Tahammül değil seçenek çok fazla çok jds
Seçeneğini seveyim senin incitom kfmgm
Ne biçim arkadaşsın bir tane dağ gibi manit bulamadın bana esmer olsun lütfen
Ay ben nerden bulayım kelin ilacı yok 😅😅
Önce ben sonrasi sonra dur.. ben bulayim sanada yapariz bir seyler bdsjsjsss
Yok ben istemem😄
Herkesin gotu yükseklerde ondan
Pardon gözü olacak ooo
Ndmgmgmym hahha ikiside olabilir😅
Herkesin seçeneği fazla
Seçenek 100 şıkta olsa Doğru bir tanedir
Fikir ayrılıkları yüzünden olabilir
Beni hak eden kimse olmadığı için kafam rahat
Telefon üzerinden fazla o yüzden
Bunun nedeni insanlar ve diziler
Kimseye güven olmuyor çünkü
Sanal alem insanları bu hâle getirdi : ))
Kimse kimseyi dinleniyor çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?