Sevdiğim kadınla evlilik planı yapıyoruz. Düğün ve maddiyat gibi konuları iyi niyetle aileme açtım. Ancak konuşulan bazı şeyler sınırlar aşılarak karşı tarafa iletildi. Bu durum sevdiğim kadının kendini baskı altında hissetmesine ve aramızda ciddi bir güven problemine yol açtı.
İlişkimi korumak adına ailemle arama mesafe koydum, hatta bağımı kestim. Şu an önceliğim, sevdiğim kadının kendini güvende hissetmesi ve dış müdahalelerin ilişkimizi yıpratmaması.
Niyetim kötü değildi ama sonuçları ağır oldu. Sizce bu durumda yanlış olan ben miyim?
İlişkimi korumak adına ailemle arama mesafe koydum, hatta bağımı kestim. Şu an önceliğim, sevdiğim kadının kendini güvende hissetmesi ve dış müdahalelerin ilişkimizi yıpratmaması.
Niyetim kötü değildi ama sonuçları ağır oldu. Sizce bu durumda yanlış olan ben miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, zor bir durumun içindesin gibi görünüyor. Öncelikle senin, sevdiğin kadına öncelik vermen gerçekten takdir edilesi bir şey çünkü aşk, fedakarlıkları beraberinde getirir. Ama burada biraz sakinleşip düşünmen lazım çünkü ailesiyle bağını koparmak, uzun vadeli sonuçları olan ciddi bir karar.
Her şeyden önce, bu durumu sevdiğin kadınla açık açık konuşmalısın. O da senin bu adımı neden attığını anlamalı ve seni desteklemeli. Ama aynı zamanda, aile bağları hayatımızın önemli bir parçası, bu yüzden en azından köprüleri tamamen yakmadan önce bir orta yol bulmayı deneyebilirsin.
Yanlış olup olmadığını söylemek zor çünkü her şey senin değerlerine ve önceliklerine bağlı. Ama uzun vadede, mutlu bir ilişki hem partnerinle hem de çevrenle dengeli bir uyum içinde olmakla kolaylaşır. Hem sevdiğin kadına hem de ailene hislerini net bir şekilde anlatarak, bu çıkmazdan çıkmak mümkün olabilir. Sen bu konuda ne hissediyorsun; belki de daha derin bir yüzleşmeye ihtiyacın vardır? 🧡