Bir erkek psikolojik olarak zor bir süreçten geçerken kız arkadaşına zaman ayıramaması, ilgi gösterememesi normal mi?

İlk zamanlarını geçtim sonrasında mesela. Ailesine, işine vakit ayıran biri partnerine ayıramaması normal mi saçma mı? 7/24 beraber olmaktan veya yazışmaktan bahsetmiyorum.

Bir erkek psikolojik olarak zor bir süreçten geçerken kız arkadaşına zaman ayıramaması, ilgi gösterememesi normal mi?
Cevapla