Geceden kastım saat 11-12… ‘Benim sevgilim gece dışarı çıkamaz alkol hiç alamaz!’ diyenlerden misiniz? Yoksa ‘Tabii ki çıkabilir, ben o kadar da müdahale edecek değilim’ diyenlerden misiniz?

Geceden kastım saat 11-12… ‘Benim sevgilim gece dışarı çıkamaz alkol hiç alamaz!’ diyenlerden misiniz? Yoksa ‘Tabii ki çıkabilir, ben o kadar da müdahale edecek değilim’ diyenlerden misiniz?

Kimlerle gittiğini biliyorsam ve gideceği yere ben bırakıp, dönerken de evine ben bırakacaksam sorun yok. Bu saydıklarımdan herhangi biri olmazsa kabul etmem, kabul etmesem bile gidiyorsa da zaten ya beni umursamıyordur ya da benden bir şeyler saklıyordur, yoluma bakarım.
Neden çıkmasın? Sevmek bir insana kelepçe takmak ya da onun özgürlüğünü kısıtlamak ya da onun ben hariç kendi sosyal hayatına müdahale etmek demek değildir ki?
Eğer konu bahis “aldatma” ise yapmak isteyen gece dışarı çıkmadan da yapar?
Birbirlerini seven iki insan birbirleri haricinde kendi sosyal hayatları vardır. Zaten birbirlerini sevip güveniyorlarsa “birbirlerinin rahatsız” olacağı davranışlarda bulunmazlar. (Güven + Sevgi + Saygı)
Tipik babam :D Kafası dağılsın diye dışarı çıkar, içer, sabahın 5'inde eve gelir, kapıyı açmak için anahtarı yarım saat deliğe sokamazdı. Sülalenin erkeklerinin geneli böyle. Oldum olası içkiden nefret etmişimdir ve 1 damla bile ağzıma koymadım. Dolayısıyla içki içen bir kadınla da işim olmaz. İsterse sabaha kadar dışarıda takılsın, rahatsız etmez ama içki içenle olmaz.
1) akşam ve gece zaten dışarı çıkamaz
2) hadi çıktı hiçbir şekilde alkol kullanamaz
Bu ve benzeri minvalde olan durumlar kesinlikle gerçekten bir ilişkide yer almamalıdır eğer hayatınızda birisi varsa artık bu sizin için bir sorumluluk fedakarlık oluyor bunun ayrımını yapın lütfen
Nedenine gelecek olursak
Dışarda alkol almak oldukça tehlikelidir
Zaten dünyamız her geçen gün daha da kötüye giderken boyle bir şey yapıp benim aklımı kendinde bırakma Hakkı kesinlikle yoktur
Ayrıca
Alkol almanın çok fazla zararları vardır
Gerek sağlığa
Gerek bedene
Gerek ekonomiye
Gerek iradeye
Gerek Nefise
Ve daha bir sürü sayabileceğimiz önemli durumlara direkt zararı vardır gerçek sevgi de bunlara kasıtlı olarak zarar verilen ( kişinin alkolü bilinçli almasıdır bu zarar )
Durmaz
O yüzden rahatsız eder zaten her şeyi en baştan bilecek olduğu için sevgili olmadan evvel kurarlarimi kabul etmiştir o yüzden sözünde de duracaktır benim sevdiğim kadın ki zaten ona o yokken bile şu an hayatımda güvenirim
Velhasıl-ı kelam
Hayatınızda kimse Yokken yaptığınız birçok şeyi hayatınızda birisi varken aldığınız sorumluluk dolayısıyla yapamazsınız bu harfiyen erkekler içinde geçerlidir
Bence burada asıl mesele güven! Eğer sevgiline güveniyorsan, gece dışarı çıkıp kafa dağıtması, alkol alması seni niye rahatsız etsin ki? 🥂 Herkesin kendi alanına, özgürlüğüne ihtiyacı var, değil mi? Ama tabii ki iletişim de önemli. Nereye gittiğini ya da yanında kim olduğunu bilmek iç rahatlatıcı olabilir. Bu arada, sen bu konuda ne düşünüyorsun? ❤️
Cevap
23Cevap
Sevgilim gece dışarı çıkıp alkol almayı tercih etmez, benimde müdahil olmam gerekmez..
Ben izin vermem.. içecekse benle birlikte içsin dışarıda kafa bulması tehlikeli olur onun için.. ona güvenim tam ama karaktersizler çok var etraf da
Rahatsız olurum ama bilmediğim mekanlara kafa dağıtmaya içmeye vs giderse yoksa diğer türlü kafa dağıtmaya arkadaşının evine ya da kendine ait dükkanı vs varsa orada arkadaşı ile dertleşip kafa dağıtacaksa problem olmaz
11 12 zaten gece oluyor mümkünse o saatte de çıkmasın tamam karışmam genel olarak çekyay gibi geniş bir adamda değilim otursun evde içsin ya da birlikte içelim
Benim için dışarda takılmasının bi mahsuru yok ama alkol alacaksa evinde içsin kadınlar ağzıyla içmiyor 😄
Alkol alan biriyle olmak istemem. Gece vakti dışarı çıkmasını da istemem çünkü o saatlerde dışarıda saçma sapan insanlar da var.
Çıkabilir ama benimle. O isterse birlikte çıkar kafa dağıtırız.
İçecekse benimle içer, çıkacaksa benimle çıkar o saatte
Yok artık
Şişeyi getirsin
Doğruluk cesaret oynarız
Kafa dağıtmak için çıkıp kendi halinde takılıyorsa olabilir
Hayır rahatsız etmez herkesın kendı alanı olmalı aklı başından gitmicek kadar içtiği müddetçe sorun yok.
Evet rahatsız olurum tabii
Alkol konularında hiçbir bilgim yok çünkü hiç alkkol alan çevremiz yok genelde hepsi muhafakzar kesim
Ama benim için açıkçası karı kız mevzusu dışınd ahiçbşr şey umrumda değil ilgilendirmiyor beni
Onu o kafayla otele ya da eve atıp s i k e r l e r. O yüzden olmaz. İzin veririm diyen adam da açıkça ılıktır.
Vallahi buna benden önce ailesi ona 1 şey demiyorsa zaten o zaman kusura bakmasunlar ama soğurum öyle aileden..
Sevgilim olmadığı için böyle sorunum yok ama olurda bir gün olursa izin vermem.
Beraber gidersek sorun olmaz
Alkol kullanan biriyke sevgili olmak istemem ciddi niyetle bakamam. Alkollü mekana gidenle de olmam.
Tanıdığım kişilerle ise sıkıntı olmaz.
Beni rahatsız eder açıkçası
Evet. Ruhuna el Fatiha
benimle alırsa sorun degil. bensuz yaparsa buyuksorun
Ailesi dışında hayır
Şaka yapıyor olduğunuzu düşünmek istiyorum.
Alkol alan biriyle sevgili olmam
Benimle alabilir
Korumak isterim partnerimi açıkçası
Eder 😒
Etmez hatta çıkar beraber içerdik
hayır zaten abisiyle içiyor sıkıntı yok
Hemi de tek çikacak hemi ula hele bi denesun da😂
Sadece rahatsız etmez , deli eder
Çıksın ne halt yerse yesin
Alacaksa evde alsın. Dışarısı güvenilmez
Benimle içerse sorun yok
Öyle birisi benim sevgilim olamaz
Eder
Eder izin vermem
rahatsız etmez
Evet eder
Tabi ki.
Etmezz
Benimle içsin
Eder tabiki
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?