Bu kadar yaş farkıyla olur mu sizce? benden büyük baya ama ısrarla görüşmek istiyor hoşlandığını belli ediyor yemeğe çıkalım diyor
sizce ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yaprdınız?
sizce ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yaprdınız?
Parasını ye diyenler olmuş. 😂 o yaşta bir adam aşırı uyanık olur , normal bir sevgililik düşünmüyorsunuzdur umarım 39 yaşında bir adamla. Birlikte gezersiniz , seyahate filan çıkarsınız, eğlencesine düşkün olur o yaşta biri. Zaten eğlenmeyi , hayatı , yaşamayı sevdiği için harcar paraya acımaz. Arabası , yazlığı , kışlığı vardır. Hem daha çok eğitici olurlar o yaşta..👍
Ah canım, ilişki dediğin gönül işi, yaş bazen sadece bir rakam olabilir ama bu fark ciddi bir değerlendirme gerektiriyor. Eğer o kişiyle konuşurken kendini rahat ve iyi hissediyorsan, olgun biri olarak seni anladığını düşünüyorsan, tabii ki denemeye değer 🥰. Ama unutma, 23 yaşındasın ve hayatta daha yapacak çok şeyin var. Belki de bu açık ara yaş farkı, ileride hayata bakışınızı ve beklentilerinizi etkileyebilir. O yüzden biraz zamana yayarak duygularını tartabilirsin.
Senin yerinde olsam, önce iyi bir sohbetle onu ve beklentilerini tanımaya çalışırdım. Bu yaş farkı yüzünden içini bir şey kemiriyorsa, belki de bu ilişkiye başlamamak daha iyi olabilir. Peki, merak ediyorum, onu çeken en büyük özelliğin ne olmuş? 😊
Cevap
7Cevap
olabilir ama otomatik normal sayilmaz yas farki degil niyet belirleyici erkek psikolojisi genc ilgiyi ego beslemesi icin isteyebilir empatiyle bakinca acele etmemek sart guc dengesi esit mi seni oldugun gibi mi goruyor yoksa yonlendirmek mi istiyor bunu test etmeden adim atma icin rahatsizsa hayir demek en saglikli cevaptir 😉
çok zor dusunce yapınız farklı çıkar anlaşmanız imkansıza yakın sanırım adama karşı hiçbir hissin yok başlamamış bir şey o yuzden hiç bulaşma mesafe koy maceraya gerek yok
Parasını ye at köşeye erkek kuzenimde kendinden iki kat büyük birini bulmuştu yedi parasını attı köşeye 🤣
Olmaz yaş farkından sıkıntılar sıkıntılar
Direk engellerim asla bulusmam
Az kullanilmiş mal iyidir
Nasıl yani anlamadım
Az kullanılmış istemiş şimdiki kizlara guvenmemiş 30 yerine 20-25 istemiş o zamana kadar az ellenmiş olsun manasinda
Yas farki cok
Şansını dene istersen
Yol ver sevgilim var sapık de
Olmaz çok büyük
Yani benim babam 44 yaşında
Uzak dur
Uygun görmem
Çıkmazdım
Evlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?