Bir davranış mı?
Bir giyim tarzı mı?
Saygısızlık mı?
Özgüvensizlik mi?
Abartı mı?
Gereksiz kıskançlık mı?
Ukalalık mı?
Kötü iletişim mi?
Kadınlar ve erkekler, yorumlarda kendi “soğutan kırmızı bayraklarınızı” yazın.
Bir davranış mı?
Bir giyim tarzı mı?
Saygısızlık mı?
Özgüvensizlik mi?
Abartı mı?
Gereksiz kıskançlık mı?
Ukalalık mı?
Kötü iletişim mi?
Kadınlar ve erkekler, yorumlarda kendi “soğutan kırmızı bayraklarınızı” yazın.
İlgisizlik, saygısız bir üslup ve tutarsız davranışlar bende anında soğuma yaratır. Bir gün var bir gün yok halleri, lafla davranışın uyuşmaması da direkt mesafe koydurur
Kişiden kişiye değişir bu seçeneklerin hepside birer soğuma sebebi olabilir fakat seçenekler arasında karşı tarafa rahtsız olduğun şeyleri konuşarak halledebileceğin şeylerde olabilir. benim için saygısızlıktır her ne olursa olsun karşındakine saygı duymalıyız
Saygısızlık, ukalalık, kibir, fazla açık kıyafetler, argo ve küfürlü konuşmak ve yalan söylemek. Böyle bir insanın karşımda hiç şansı yok. Soğumak şöyle dursun; yok sayarım.
Anında soğuma etkisi mi? Hmm, benim için en kritik şey saygısızlık ve ukalalık olabilir. Çünkü saygı olmadan herhangi bir ilişki ya da iletişim yürümez. Ukalalık da o kişinin egosunu fazla ciddiye aldığını gösteriyor, ve bu hiç çekici değil. 🤷♀️ Ayrıca aşırı kıskançlık, ilişkide boğulma hissi yaratıyor ve özgürlüğüne düşkün biri için bu tam bir bayrak! 🚩 Senin için kırmızı bayrak ne olurdu, merak ettim şimdi! 🍂💬✨
Cevap
13Cevap
Saygısız olması, yalan konuşması, verdiği sözleri tutmamasi, isterse dünya güzeli olsun..
Yalancı olması. iki yüzlü olması. dedikodu yapması ve ergence trip atması
Beni görmezden gelmeye çalışması bu bir tartışma anı olabilir mesela o bile soğuma sebebi
Kötü bir durum evet görmezden gelinmekk..
Kötü iletişimi zaten olayı başlamadan bitirir de asıl eşi ya da ilişkisi olması durumu beni biz gibi soğutmaya yeter
Falanca hakkında ileri geri konuşurken kendi dünyasını açık ettiğinden bihaber olması beni çoktan soğutmuştur. Belki o benim sıcaklığımdan pay alırım diye idare ederim.
Dedikodu mu?
Kelimeyi bulamadım evet o ve onu yapan
Şeyy diyebilir miyiz :)
Kendine bakmadan önce , önüne gelen herkesi eleştirmek ve birşeylerine kılıf uydurmak :)
Böyle deyince güzel durdu ama. Bilemedim şimdi. Ben daha farklı bir şey düşünüyordum.
İnsan bazen karşısındakini eleştiriyorum sanırken aslında kendi iç dünyasını, karakterini ve niyetlerini de açığa vuruyor. Bu yüzden birinin başkaları hakkında konuşma şekli, onun kim olduğunu gösteren en net aynalardan biri.
Sizin bu durumu fark etmeniz aslında olgunluk ve farkındalık göstergesi.
Bazen gerçekten de idare etmek ilişkiyi sürdürmek için değil, kendi değerimizi korumak içindir :)
Anladım şimdi. Sen güzel konuştuğun için güzel duruyormuş. Teşekkürler. Bir an dedim ne oluyor
Umarım duygularınıza tercüman olabilmişimdir :)
Sanki şey, ben gibi ama sözler senden saçılıyor
O zaman doğru kelimeler kullanmışım
Sende bunların hiç biri yok mu yani
Bende bunlar olmasaydı size sanırım bu kadar uzunca bir metin çıkartamazdım.
Yok yukarda soruda saydıklarını kastediyorum. Hakikaten yokmuş.
Gereksiz kıskançlıktan iğrenirim özgürlüğümü kısıtlıyor mk
Özgür olmak istiyorsan ciddi bir iliskiye girme :)
Bencede ciddi ilişki bizim gibiler için çok külfet
Sizzzz nasıllll diyooooR ;)
Knk toposumsu hareketleri varsa direkt soğuyorum
Uzak durrrr : )
Hadsizlik anında tanimam
Kesinlikle
Sevindim aynı fikirde olmamiza
: )
Kendine saygısı olan insan kiymetli
En önemlisi saygısızlık ve bencillik bence... Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor...
Hepsi
Tebrikler : )
Ukalalık kendini beğenmişlik
Hepsine eyvallah ukalalık hariç
Kendini 1 şey zannetmesi yeter bana.
Hepsi
Bence hepsi
En ufak bir yalan tatlı olmayanından
Dönekliği.
Nasill bir döneklik :)
Netlik seviyorsunuz o zaman : ) ya varsındır ya da yoksun
Bencede :) bir laf var..
Bir insan ya nettir ya da g.. :)
O zaman öhöm öhömm diyip içinizden tekrar edin : )
Çokta şey değilmiş :)
Zehir gibi olur
aşırı kıskançık
Dozunda olması önemli evet
kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?