18 yaşındaki sevgilimle mesajlaşırken utanıyorum sizce yaptığım şey ayıp mı?

ben 33 yaşındayım 18 yaşındaki bir sevgilim var yakında o işi yapacağız ama bazen kendimi aşağılanmış hissediyorum sizce yanlış mı yapıyorum

Güncellemeler
6 ay
benden sonra doğan birinin altına yattığım için utanıyorum, aşağılanma hissim bu yüzden
18 yaşındaki sevgilimle mesajlaşırken utanıyorum sizce yaptığım şey ayıp mı?
Cevapla