Bir ilişkide kendinizi eleştirecek olsanız, en kötü yanınız ne olurdu?

Fazla değer vermek / çabuk bağlanmak
Çabuk sinirlenmek veya alıngan olmak
İletişimde zayıf olmak (kendimi ifade edememek)
Güven sorunları yaşamak
Fazla kıskanç veya fazla özgürlükçü olmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir ilişkide kendinizi eleştirecek olsanız, en kötü yanınız ne olurdu?
Cevapla