ՏҽӀɑʍՏ
Bir anlık dil sürçmesi diyorlar ama o isim nereden akla geliyor acaba…? Böyle bir durumda siz ne yaparsınız; gülüp geçebilir misiniz¿

ՏҽӀɑʍՏ
Bir anlık dil sürçmesi diyorlar ama o isim nereden akla geliyor acaba…? Böyle bir durumda siz ne yaparsınız; gülüp geçebilir misiniz¿

Hayır tabii ki hiç sıkıntı olmaz şöyle ki arada bir oluyorsa bunu problem etmem ama genelde yaşadığımız bir sorun olduğunda sürekli olarak eski sevgilisinin adıyla veya bir adamın adıyla sesleniyorsun hayırdır derim Yani senin Bu bahsettiğin kişi kim durmadan adıyla sesleniyorsun falan bunu güzel bir şekilde kendisine söylerim ama devam ediyorsa da iyi sen bu saatten sonra hatırladığın kişiyle devam et derim
Daha çok yeniysek ve o isimde biri hayatına hiç girmemişse ufak bir karıştırmaya bir şey demem ama benzer bir isim söylemiş olması lazım shdkdjk ilerlemiş bir ilişkide bir harf bile kayamaz ama.
Ya kes ahagah
Oha ayıp ama ya erkek adam böyle bozguna uğratılır mı sjfkfjk
Ne yumuşatıyorsun olayı ahah
Ben hassas kalpli bir adamım bozma beni shfkfjk
He tabi :D
Çok ezildim bu soruda. Gardım çok düştü, bunun bir intikamı olacak 😃
Bence abartıyorsun sndj
Bir dr bayıl istersen feriha djfkfjk
😂😂
Sen kazandın tatlım, bir başka sorunda kapışmak üzere 😂
Zamanında öyle bi anlık bişey olmuştu, çok üstüne düşmemiştim. Sonradan başkanlarıyla da görüştüğünü anladığımda kafama dank etti. İşte aşk insanın gözünü kör ediyor bian. Ayıkınca gerçekleri görüyorsun.
Değil mi? Aşkın yan etkilerinden biri 'körlük'.. Bu da fazla iyi niyetten ileri geliyor bence, azcık şeytanlaşacaksın zaman zaman bazı şeyleri net görmek adına
Sevince saflaşıyorum işte, nerden bilebilirdim ki.
Ne denir, geçmiş olsun
Sağol.
Evet soğurum çünkü insan sürekli ismini zikrettiği ve düşündüğü kişinin ismini aklından geçirir bana da başkasının ismiyle hitap ediyorsa burada bir sorun vardır bana göre
Bence de
Erkek milleti işte 😂
Ah, sevgiliyi yanlış isimle çağırmak mı? 😅 İşte ilişkiyi test eden o küçücük anlardan biri! Eğer bu tamamen bir dil sürçmesiyse ve sık tekrar etmiyorsa, ben böyle bir durumda işleri eğlenceli bir havaya çeviriyorum. Biraz tatlı sitem ederim ama hemen büyütmem. 😊
Tabii ki, adı geçen kişi eski sevgiliyse işte orada dur derim, çünkü onun ismi neden akılda o kadar taze? 😏 Bence partnerinle dürüst bir şekilde konuşup hislerini anlaman en iyisi. Peki sen böyle bir durumda ne yapardın? Aklında direkt "soğurum" mu var yoksa şans verir misin? 🙃
Ayrılmak isteyen bu kozu kullansın ahaha
Ahahaha, tam strateji geliştiren Z kuşağı sözü bu! 😂 Ama hakkını da yemeyeyim, bazen bu koz işe yarar! Tabii bunun öncesinde sevgiliyi yanlış isimle çağıracak birini bulmak lazım 😂 Şaka bir yana, sence böyle bir durumda şans verir misin yoksa direkt fiş mi çekersin? 🤔💔
Cevap
41Cevap
Yani kimin ismi olduğuna bağlı, eski sevgilisi falansa soğurum
Ne fark eder hale Jale Nurten ndfj
Bunu çok belli etmem o an ama aynısını yaşatırım...😀
Zor iş djfj
Zor mu duymamış oluyum. Sjsjsj
Kulağından çeker alırız sjdj
Çektirtiyse çekecek. Sjsjsj
Çeksinnn la havle çeksin mesela Jdj
Sinirden çekmeye mecali kalırsa tabi. Sjsjs
Delirttin adamı ya
Haniymiş o adam. Sjsjjs
Muhtemelen tımarhaneye bakıcaz :D
anlık dil sürtmesi ile kardeşinin ismi falansa tamam ama başka isimle sıkıntı.
Bilirdin kardeşinin isimlerini
😅
Asıl orada noluyor sjdj
Güvensizlik oluşur ve evet soğutur zaten sevgili bir sorun yoksa adınla seslenmemeli
Her şey o an biter, açıklama yapmasına dahi gerek yok.
Evet, anında soğurum. Yanlış isim demek dalgınlık değil, kafası başka yerde demek
Evet soğurum çağırdı isme gide bilir artık
Durduk yere mi olacak illa ki bir sorun vardır gadası
Dili şoolmuş başka ne olabilir sjdjs sana sinirlendim onun için adın artık Mahmut mu diyecek ahahaha
Eee yani 🤣🤣
Allah iyiliğini versin ajxjs
Cümlemizin 🙃
Senin sevgilin bunu yaparsa yandı kendine mezar baksın sdjsdj
😏 nasıl da tanıyor beni djsjs
Tanıyorum tabi ki sdssj 💚
Eee sen :D
Detaya takıldım kendimi unuttum :D o an ki moduma bağlı ya ama 1 kere falan olduysa dert etmem
Mod mu kalır o an ahah
Kesinlikle uberden süpere düşeriz ehe sdfsd
Süper bile kalmaz djjd
sdfsdf kötü esprime gülen birini de buldum rahat ölebilirim
Arkadaşlar birbirini kötü esprilerde de destekler :D
yaa :D
Ahaha tipe nsjd
sdfdfd nazım geçiyor şirinlik yapayım
Yap yap jsjs
dfdfs 🌸
tabikide birak sogumayi ayrilmayi bile goze alirim hickimse durduk yere sebepsiz yere baskasinin adini bir hatayla soyleyemez soylerse bile karsi tarafin unutamadigini gosterir o yuzden bu ayaklari birakin yanlis soylemismis yok soyleymis falan bunlarin hepsi yalan kendinizi kandirmayin
Sigismund Scholomo Yalama Freud der ki dil sürçmesi bilinç altının bilinç üstüne çıkmasıdır 😂
😂😂
Delisin
Selamünaleyküm
Ben net soğurum ya ne alaka ula başlarım böyle işe derim kürkümü neyimi alır giderum
😅 nasıl
Çok saçma ayrılmak nasıl oluyor
Korkun benden dhd
Acayip bozulurum kim bu kiz kadin derim hhhaahah
😅😅
ben bir isim hafızası zayıf biri olarak çareyi ismini kullanmadan hitp seçiyorum en azından yaşadıklarımın içine bir sı*ış hikayesi oluşturmuyorum...
Sultanım, Mi Mariposa, Bir tanem gibi çoğaltılabilir.
Benim ismim bir marka ! Herkes dikkat edecek 😀
He harbi ahsh
Neden öyle dedin 😀
Sen neden dediysen ondan sjs
Ben gercekten diyorum ama markayım ben 😎
niye o isim ama niye işlemiş bilinç altına araştırılsın efenim
Aynen 🙄
Kişi ile iletişiminiz yeni ise eskisi unutulmamış tır. Eğer eski ilişkide iseniz geçmiş olsun aldatiliyorsunuzdur. Çünkü sana onun adiyal hitap ediyordur
Çok öyle yüzeysel geçilecek bir konu değil unutamadığı biri var galiba diye bir insanın içine bir kurt düşürecek bir durumdur
Dil sürçmesi masumlaştırır bu durumu. Bana kalırsa bu bilinçaltı.
Lakin çok kötü bir şey. Yıkılır insan yahu!
😳
Bu durumu yaşamadım ama çok yaşattığım oldu bir şekilde hızlı bir yalan bulup atlatıyordum soğutmadan 😄
Tabiki , karistirdim pardon yanlış söyledim vs yok. Bilinç altındaki gerçek der çıkar giderim
Hımmm çok sürçmesin dili benimki sürçerse kötü olur 🥰
Aleyküm selams anında soğumam anında unuturum
Soğutur bende misilleme yaparım adı ahmet diyelim onu burak murat cem cenk diye çağırırım 😀
Sadece sorurum kim o diye eğer tekrarlanırsa döverim
Hayatım vs ( şüpheli) demekten adını unuttum 😂 kavgada hatırlıyorum sadece 😂
Sadece soğumam sinirlenirimde küfür etse daha iyi öyle şey mi olur 😒
Evet soğurum bu aralar herkesten ve herşeyden soğuduğum gibi
Kimin ismi diye sorarım eski sevgilisiyse soğumayı bırak direk biter
Bilinçaltından dile dökülüyor eskiler. Böyle bir durumda ben soğurdum açıkçası, hattâ ilişiğimi bile keserdim. Bir isim, bir kelime çok şey anlatabilir bazen.
Muhtemelen eskilerinden biridir derim ve unutamamış diye düşünüp ilişkiyi sonlandırırım
Kırılırım ama soğumam nedenini bilmem gerekir anca öyle
Cehennem ederim dünyasını birdaha kendi adınıda yanlış hatırlar
Dilini keserim onun başka erkek ismini zikredemez 😂😂
Ben internetten Tanıştığım kızın adını yanlış söyledim diye emgellemisti beni haketmistim öyle şey olmaz
Trip atarım çok🙄
O kadarcık mı oy
Çıkar jddj
Kimin ismiyle çağırdığı da önemli şimdi jjbgx
Alacağın cevaptan kork sjdj
İsmimi bilir o yanlışlik yapmaz.
Sonsuz güven djd
Tabiki hayır olur böyle şeyler 🤣 🤣 🤣 🤣
Olamaz nayn
Eski sevgilisinin adını kullanıyormuş..
Kim ahah
Beraber olduğun kişi işte genel anlamda dedim :))
Hee ölüm ona haktır jsjs
Kik o pezèvenk diye bağırırım ldld
Ahaha alacağım cevaptan korkmuyor musun 😅
Mesela ne diye cagırırsa
Mehmet bakar mısın diye ahah
Ertesi gün cenaze namazında seslenir hoca hatun kişi niyetine
Katiiil jdjd
Boynuzlu diye anılmaktan iyidir
Boynuz mu :D onu nereden çıkardın
İnsanın fikri neyse zikride odur
😒 çok olumsuzuz bugün
Üleee
Eskilerinden biriyse ayrılırım.
Artık statüsü takılmalığa düşer.
İsim tanıdık gelirse bir kaos ortamı olur
Anında uzaklaşırım , sadece soğumazdım
Ooooo
Direk ayrılık sebebi.
Nefret ederim o an
Sevgilim bana bebeğim diye hitap etmezse soğurum
Yani ortalık ayağa kalkar mdlsld
anında engel net bir ayrılık sebebi
Duruma göre degisir
Normal karşılarım
kesin aldatiyordur
Mümkündür
Sıkıntı çıkar.
Büyük mü küçük mü
Öld*rürüm onu
Katil olma potansiyeline sahipsin sjdjd
Katil olamam hayııırrr sjsj
Öldürürüm dedin hem de yıldızlı jzdj
Ama herkes öldürür sevdiğiniii. Ben kanıt bırakmadan dırdır ve trip yöntemini kullanmak isterim skdk
Ahaha çok iyi :D tuttum bunu
Ayrılırım mk
Sakin ol
Olmayan sevgilime sinirlendim
:D
Olmaz benden rahip kalcam
Evet soğurum ben de ona aynısını yaparım.
Herşeyi o kadar da takmamak lazım bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?