Sevgilimle her gün görüntülü en az 1-2 saat konuşuyoruz ve o benim onu özlemediğimi söylüyor?

Ya ben anlamıyorum ki özlemem için sebep bulamıyorum ki onunla zaten her gün konuşuyoruz illa fiziksel bir şekilde gelmek isteyince mi özlemiş oluyoruz ( uzun süredir yan yana gelemedik ) buluşmak için diyor bunu ama her gün konuşuyoruz yani hiç konuşmadığımız olmadı yani hal böyleyken nasıl özleyim ki anlamadım

Sevgilimle her gün görüntülü en az 1-2 saat konuşuyoruz ve o benim onu özlemediğimi söylüyor?
Cevapla