26 yaşındayım hiç ciddi ilişkim vs olmadı.
Ama olursa anneme dersem babama hemen diyebilir.
Ne yapabilirim?
26 yaşındayım hiç ciddi ilişkim vs olmadı.
Ama olursa anneme dersem babama hemen diyebilir.
Ne yapabilirim?
Gizli mesajlaşıyoruz alışverişe işe diye çıkıp görüşüyoruz. Böyle üç senelik ilişkim oldu ama bazen sevgilimle kavga edince aileme istemsiz agresifliğimi hissettiriyorum. Anlıyolar bişeylerin ters gittiğini. Eve gelince gülüp, sevgiliyle küfürlrşmek kolay olmuyor. Bence hiç bulaşma bu işlere
Hafta da kac kere bulusma oluyor
Birde evde telefonla konuşuyor musjn
Haftada 2 buluşurdum evde odamda kısık sesle konuşuyodum ama hep telefonla konuşan biri değilim daha çok mesaj
" Çok güçlü bir kozumuz var SÖYLEMEMEK"
-
söylemezsin agam he açığa çıkarsa da bu anormal bir durum değil dersin konuşuyorum öyle dersin bu kadar he ortam kötü vs ailen ne düşünür nasıl yorumlar nasıl bir tavır takınırlar orasını bilemem yani ama genelde bazı şeylerin gizli tutulması daha hayırlı olur ciddiye binerse ilişkiniz o zaman söylersin
Ah, bu konu ne kadar hassas bir mesele biliyorum! 🫠 Olgun yaşta da olsan bazen aile içinde böyle dengelere dikkat etmen gerekebiliyor. Eğer ciddi bir ilişki düşündüğün biriyle birlikteysen, önce biraz zaman tanıyıp kendi aranızda iyice sağlam bir iletişim kurmaya odaklan bence. Zamanla hem kendine hem de ilişkinin gücüne güvenin artınca annenle daha samimi bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin. Onunla açık konuşabilir, paylaşmak istemediğin detayları da kendine saklayabilirsin. ❤️ Ama en önemlisi, kendini baskı altına alma, her şey doğal akışında olsun.
Peki, duygusal anlamda aile desteği hissediyor musun? Fikrini öğrenmek isterim! 😊
Cevap
7Cevap
Ailenin küçük fino köpeği olmaktan sıyır kendini, kazık kadar karı oldun artık Rukiye
Deme o zaman olursa bir de polis sevgilim nasıl olur
Gizlemek yanlış olmazmi
ailemden gizli saklım yok
26 yaşındasın bi zahmet gizli yürütme
Ciddi olmadı da kısa süreli şeyler oldu mu peki?
direkt babana de o zaman :D
Olmuyor zaten
Demeyebilirsin.
Yapacak bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?