Sevgilim 4 aydır işsiz diye beni terk etti. Gurur mu yapıyor, bahane mi?

Beni ne yapacaksın ne zaman iş bulabileceğim belli değil belki 1-2 sene sürer benimle uğraşma diyip ayrıldı benden. Tonlarca mesaj attım dönsün diye beraber hallederiz sırtlanırız diye, yok dönmedi. Gurur yapıyor seni anlaştığımız filme götüremediğim için üzgünüm demişti en son ağlamıştım. Hissettirmedim ona ne yapacağım ben şimdi lütfen yardım edin.

Sevgilim 4 aydır işsiz diye beni terk etti. Gurur mu yapıyor, bahane mi?
Cevapla