ՏҽӀɑʍՏ
Yanlışlıkla aldatmak diye bir şey var mı sizce¿

ՏҽӀɑʍՏ
Yanlışlıkla aldatmak diye bir şey var mı sizce¿

Kusura bakma bende yanlışlıkla s**ektir git derim ona. yanlışlıkla aldatma olmaz. aldatmak bilerek yapılan bir şeydir. eğer mutsuzsan o zaman git ayrıl ne diye aldatıyorsun.. bunlar karaktersiz insanlar bahanesidir
😅
😅✨
Yanlışlıkla?
Bunun yanlışlıkla olanı nasıl oluyor.
Neden bazı şeyler hala daha inatla masum gösterilmeye çalışıyor.
Bunu yapınca gerçekten çok masumane olduğu düşünüldüğüne inanılıyor mu?
O zaman söyle düşünelim , bir dakikalığına.
Aynı şeyi bir erkek yapsa.
Olmaz ama , empati kurmaya çalışalım.
Erkeğe neden uçkuruna düşkün , sapık yaftası yapıştırılıyor.
Kim yaparsa yapsın.
Yanlış olan hiç bir şey yanlışlıkla yapılmaz.
Bunu kabul eden kimse (ister kadın , ister erkek) onursuz ve gurursuzdur.
Bazı şeylerin affı da olmaz , hafife alınması da.
Nokta
Aleyküm selams
Sevgililik olayına karşıyım
Ama bu soruya cevap hakkımı kullanıcam
Beni yanlışlıkla aldatan birini bende yanlışlıkla hayatımdan tamamen silerim
Ben ona değer veriyorsam
Ondan başkasını gözüm görmüyorsa
Ona vericeğim son hediye
Layıkıyla bi terktir
Ve şunu da belirteyim
Aldatma eylemini gerçekleştiren
Kadın ya da erkek cinsi nolursa olsun
Şerefsizdir
Böyle birini affedebilen insanıda psikologlar bile çözemez anlayamaz
Bir ilişki seviyesi nolursa olsun sadakat önemli bi ilkedir
Ve sadık kalamayan biriyle hiçbir yola çıkılmaz
Üşüyen buz öyle diyor's
🤗
hayır. aldatmanın yanlışı olmaz hiç bir şeyden değilse bile s. lak olduğun için aldatmışsındır (sarhoş olmuş veya tecavüze uğramana neden olacak başka bir durumun içine düşecek kadar. ptal olduğun için yani)
ayrıca velev ki yanlışlıkla diyelim, ne değişir ki? başkasıyla olmuş mu olmuş banane yanlışlığından.
Ah canım ya, yanlışlıkla aldatmak da nasıl bir şey oluyor gerçekten? 🤔 Yani sırf şu bahaneyi duyunca bile insanın kafası karışıyor. İlk tepkim net olurdu: "Yanlışlıkla mı? Bu nasıl oluyor?" Bir de durumu iyice anlamaya çalışır, gerçeği öğrenmeden karar vermezdim. Ama kabul edelim, güven bir kez zedelendi mi onarması çok zor! Sence böyle bir şey affedilebilir mi?
Affedilir tabii
Ah Sosyetic_SheqiiL ya, çok pozitif bakıyorsun valla! 🥹 Ama bu "yanlışlıkla" kısmı beni baya güldürdü, hani sanki yere yanlışlıkla su dökmüş gibi! 😂 Ama sonuçta herkesin affetme eşiği farklı, belki o da öyle bi açık yüreklilikle söyledi ki sen de dayanamadın. Herkesi olduğu gibi sevmek bazen en güzeli. 🙌 💕
Cevap
53Cevap
Neyin yanlışıymış pardon libidosuna yenilmiş güzel kardeşim, tepkim kıçına tekmeyi vurur ayrılırım...
Sövmeye doyamadı sjss
Sövmeyip napalım böyle durumlarda. Sjsjjs
Sar sarmala gaddar kadın
Tabi üstüne maşallahta diyelim tam olsun. Sjsjs
😕 nolur desen yani incilerin mi dökülür sjdjsj
Küfür hakaretler falan ne denir yani özür kabahati ikiye katlamış
Ama yazık djjd
Ya ya evet çok yazıkk
🥹 acımasız kadın ajdj
Şimdi şöyle bir şey Eğer bir insan ben seni aldattım yanlışlıkla diyorsa hiçbir şey yanlışlıkla olmaz Ben de dedim ki o zaman ben de seninle yanlışlıkla sevgili olmuştum demek ki doğru insan değilmişsin sen yoluna ben yoluma deyip o anında keserim iletişimi hatta başka da söz hakkı vermem
Seven taraf olmuştum bir yıl boyunca kendisi hep sustu görüldü attı engellettirdim kendimi bir yılın sonunda Eylül'de birkaç gün önce linkledinden profilini görüntüledim bildirim gidiyor ayrıca bir gün sonra Instagrama sevgilisi ile profil koymuş
Canımı çok acıttı ilk gün hiç uyumadım hatta
ama ondan birkaç gün sonra profilini kaldırmış ve Instagram hesabını silmiş
Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum
Sana demişki artık hayatımda yeni biri var bunu bil isterim demek istemiş sonrada amacına ulaşmışki silmiş
Sana bir şekilde haberin grkeceğini biliyor demekki
Canını acıtmak için
Ben profil fotosunun sana bir şekilde ulşacağını ya da senin bakacağını düşünerek koyarım ve bir kaç gün sonra kaldırırım
Geçmişinde çok şey yaşamışsınki canın yanıyor
Uzak ilişkiler her zaman acı verir
Belkide sevgilisi vardı sonra aralı açıldı senle tanıştı artık 1 yıl boyunca ne yaşadıysanız sonra kızla barıştı ve THE END
Geçmişe dair iz bırakmamak için Yeni hesap açarım
1 yıl boyunca görüşmedinmi
Kısacası aşların en güzeli uzaktan sevmek ama belli bir zaman sonra reel ister
Senden cesaret alamamıştır
Ne görüldüsü attı anlamadım
Pardon yaşınız kaç
Immm o zaman size aşk dolu günler
Aldatmak net bir seçimdir.
Başkasıyla konuşacak, buluşacak, evine gidecek, soyunacak, sevişecek sonrada buna yanlışlıkla mı diyecek😅
Aldatanlara idam gelsin onu hakedyolar
Acımasız mısın sen
Aşkım küçükken bisikletten düştüm, sele de gel benim.. gibi mi? Yanlışlıkla demesi aldatmasından daha kötü. Bir de üstüne canım yerine koyup mum dikiyor.
Bakmış ki mum eksik sjd
Sen çok tehlikelisin. Yanlışlıklaya bile inandırabilirsin bence shdkdjk
Yuhaa oha çüş
Hahaha tamam be bir şey demedik. Sadece bir çıkarımdı dhckfk
Ayağım takıldı yanlışlıkla kızın üzerine düştüm. Aaaa bir de ne göreyim dudaklarım kızın dudaklarına denk gelmiş. Yanlışlıkla böyle mi oluyor? 😂😂😂
Yazık günah :D Dalga geçme sjdjdj
Nasıl yanlışlıkla aldatacak onu geçtim bunu söyleyip beni canım yerine koydu diye kızarım
Son şansını deniyor jjd
Son pişmanlıkk neye yararrr
Her şeyin bedeli varr dimi jddj
Kanka yanlışlıkla da onunla yatıp kalkmıştır tansiyonu düşmüştür gözü falan kararıp soluğu yatakta almıştır insanlık haki sonuçta olabilir böyle şeyler
😅😅
Yanlışlıkla aldattıysa sorun yok ya adam mı öldürmüş bu adam sanki daha neler
Dimi ama
Kıyamam ne üzülür
🥹 yazık ona
S! ktir g! t yanlışlığını sık... İşte böyle edeplice yol verilir
Edep sen ne güzel şeysin
😂😂
Yanlışlıkla gitsin gelmesin, ceviz kırıyor maşallah 😄
Ceviz kıranı bulunca kaçırma shdj
🙈😄
Yanlışlıkla olduysa tamam ya. Çok şeyapma papatyam benim derim. d
Yiaaa 🤌
Yanlışlıkla aldattığın yerlerin yanlışsız kopsun e mi derim
😅🤌
Tamam canım biraz daha dikkatli ol bir daha olmasın diye uyarırım hasktrdsgf
Yiaaa 🫠🫠 ahahah
Hee yanlışlıklamı djdjdj bi tane çakarım sonra özel bölegesini vurup çimciklerimki kullanamasın bida
Ahahah 😅😅
Tövbe estağfurullah tövbe ya
Hem aldatıyor bide yanlışlıkla hemde hiç utanmadan birde gelip bana söylüyor ula direk at kenduni boğazdan aşağıya da bari sebebim olma 😂😂
Yanlışlıkla soyunup biriyle yanlışlıkla seks yapmak mümkün değildir.
Gayet bilerek ve isteyerek olmuştur o iş.
"sen bir aptalsın, bunu da yemelisin" demesi daha onurlu olurdu.
Yanlışlıkla aldatma yoktur.
Ayy canım kıyamam yanlışlıkla oldu he olur böyle şeyler bende gecen ay yanlışlıkla pavyona gitmiştim zaten derim galiba ldld
Yanlışlığı açıklasın isterim önce. Sonrası zaten yok ama yine de açıklamadaki merakını görmek iyi hissettirirdi:)
Yapılan hiçbir şeyi de yanlış olmaz. Bilerek yapmıştır bahaneye sığınıyordur. Söylenen söz veya işlenen günah her şeyi bilerektir.
Aldatmanın yanlışlığı olmaz. Yüreği soğuyan, başkasına muhtaç edilen gider aldatır. Aldatan kadar olmasada aldatma yoluna yönlendiren de de hata var.
Bende onu yanlışlıkla terkederdim üstüne ona benzemeyen başka birini bulurdum ve bi daha bana ulaşamazdı
Aldatmada yanlışlık olmaz bu bir bahane ve adı olmamalı
Böyle bir saçmalığa cevap vermem, o an biter. Enerjimi boşa harcamam.
Olur böyle yanlışlıklar canım, biz modern insanlarız 🤦🏻
ayrılırım yani ne diyim oh iyi yaptın mı dicem ne saçma soru
Çay dökmek mi bu? Güveni bozan bir şeyde yanlışlık olmaz, açıklamayı dinlerim ama kalmam.
Kimse kimseyi yanlışlıkla aldatmaz herkes bile isteye yapıyor.
Yanlışlıkla aldatma nasıl oluyor diye sorarım.
Oo bebeğim… derim. Totoşuna sahip çıkamayan adamdan adam olmaz. Kapıyı vurup gitmeli!
Tamam. ben de yanlışlıkla gidiyorum
Selametle
Valla bir harfimi bile ziyan etmem direkt bitiririm.
Aman ben dinlemem bile onun ne dedigini defolsun
Elimin tersiyle bi kere vururum yeterli gelir zaten
Yanlışlık diye bir şey yok, manipüle diye bir şey var.
Ayrılık tek kelime etmeden..
Tekmeyi basarım. Yanlışlıkla aldatma mı olurmuş? Böyle bir şeyin bahanesi yok
Bunun yanlisligi ne basarim tekmeyi mabadina
yalnışlıkla dediği için bitiririm, yanlışlık olmaz, libidoma yenildim dese belki olabilir.
benimki bi keresinde ot içmiş ve o sırada ortamda bulunan diğer kızı ben gibi görmüş ve onunla yatmış. olanları hatırlayınca ağlayarak bana kendisi itiraf etti. kız gözüme senmişsin gibi göründü çok özür dilerim dedi. sonra nasıl bi şeymiş bu bana da içir bakim dedim. ikimiz içtik. o an sevgilimi kim olarak hayal ettiysem o gibi gördüm. ben de outlanderdaki jamie olarak hayal ettim. jamie ile seviştim. sevgilimi aldattım
Valla seni üzmek istemiyorum ama yanlışlıkla aldatma diye bir şey yok herkes isteyip de yapıyor ve kendini affettirmek ve gönlünu rahatlamak için yanlışlıkla ve istemeyerek yaptığını söylüyor
Çenemle döverim onu
Ağır şeyler söyleme yazık
Yalnislikla validesiylee cima eylerim...
😒 kusacam
Ya nee beee yalnislikla dedikk. Oyle deyince oyle oluyormus yaaa aaaa.
😒 yakışmadı
😒😒 Hak edene hak ettigini vermek terbiyesizlik degil cesaret ve guc gostergesidir efenim. Iyi niyetliyiz ahmak degil 😅 Yalnislikla aldatmak neeee... Karsi tarafin kendi sundugu bahaneyi onun anlayacagi abartida kontra sunmak lazim ki kus beyni algilayabilsin. Bazi seyler bana yakismiyor. ama karsi tarafta cok guzel duruyor 😆
İyi tamam sus sjdjs
Sustum sustum. Kalbimin kosesinde biyerlerde buruklik kiriklik :(
Yalan ahah
Yaaa hemen de anla 😆
Hemen anlarım :D maşallah
Masallah tu tu tu tu tuuuh
Tükürmeye gelmiş
😆😆 (cicek, kalp)
Soru saçmamı biraz 😃
Niyeymiş, benzer sorular sordular demek ki saçma değil sjfs fitili ben attım
nasıl olur böyle bir şey ama sen sorduysan saçma diğildir geri alıyorum
😅 değil tabi
Nasıl olur o yanlışlıkla aldatmak
Sarhoşmuş sen sanmış jdjd
Oluyormuki yanlışlıkla öyle şeyler 😀
Olur olur sjdj
Ben onun yanlışlıkla gelmişini geçmişini. djd
Eeee sinemaya mı götürüyorsun jsjd
Woow yok böyle hizmet sjdj
Film +18 mi :D
Oha ne zaman vizyona girer sjdj
Nasıl yönetmen nasıl senarist djdj
Hadsiz yönetmen sjdj
Ohaa ne diyeceğimi bilemedim sjdj
Kim söylemiş bu sözü 😕
Yalan söylemiş 🥹
Tamam 😅
Önemli değil ben de onu yanlışlıkla aldatırm
Ahahaa 😅
Affetmem, affetmedimde bu olayı bizzat yaşadım
Yok artık
Evet bu ihanet 5 bin sene boyunca aşık olmama yetti
*olmamama yetti
İkizim falan mı varmışta yanlışlıkla aldatmış 😂
Sarhoşmuş sana benzetmiş djdj
😂😂 muhtemelen. Yoksa gözünün önünü göremeyecek kadar kör değildir herhalde
Gözleri bozulmuş birden shdj
şimşek sen tut gel bana çakk gibi bişimi
Ahaha o ne be
Yanlışlıkla sektir git kardeşim derim 😁
😅😅
.. git or... derdim çünkü aldatmak yanlışlıkla olmaz!!!
Sen tek yumurta ikizi misin?
Nasıl yanlışlıkmış o?
Nasıl yanlışlık yanlışlıkla onu senmi zannetmiş? Her yanlış bilerek ve isteyerek olur.
Kendisine mezar yeri baksın.
Hiçbir şey olmaz o an silerdim
Yanlışlıkla terk ediyorum olur...
Tepkisiz kalırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?