AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Zaman herşeyin çözümü ama günümüzdeki durumlar maalesef herkesi soğutuyor çok normal
Her canlı aldatma ve aldatılmayı tadacaktır
Post travma döneminde oluyor öyle. Benim de bütün kızarkadaşlarım aldattı. Daha doğrusu aldatmaktan beter etti. Bende de o takıntı hep vardı hala var. Ama mecburen insan yaşamaya devam ediyor
Bu illada başınıza gelicek diye bi kaide yok
Yersiz bi korku
Ben de aldatılmak ve terk edilmek yüzünden evliliğe soğuk bakıyorum.
Aldatan her türlü aldatıyor sen korksanda korkmasanda o yüzden rahat ol akışına bırak
10 yıl evliliği değil hayattaki diğer konuları düşün.10 yıl sonra kendiliğinden düzelir.
Bencede evlenme işin mesleğin olsun kimseye eyvallah etme.
Yok artık
Tamamen aynı
O kadar korkuyorum ki
Korkularının üzerine gitmwdigin sürece hiç bir korkuyu yenemezsin
Doğru insanı seçtiğinde böyle kaygıların olmayacak.
bu nasıl bir korku , etki tepki durumu var evlilikte , korkun yersiz , bunu yaşayacaksın göreceksin
Korku kaderini korktuğun şeyi sana göstermek üzerine yazdırır. “Korkmuyorum” de
Jolie ler bile aldatıliyor ise kaçışın yok ama tabi gözün açık olacak, her bulduğuna razı olmayacaksın. Bitmeyen evlilik de yok zaten evlilik baştan saçmalık
Bu arada detayı çok okumamıştım sen zaten kimseyle bir yola girme, üzerler kesin
Aşılması zor bir korku ve yendiğini sansan bike evlenince her ufak bir şeyde acaba diyecek zihnin
İnsanlar ne kadar bozulmuş ya, sende aldat diye tavsiye mi verilir 🤦🏻♀️
Valla haklısın ama çok da bunalım modunda yaşama çünkü bu çağımızın acı bir gerçeği. Çevremdeki evli insanların kocalarının yaptığı haltları hep duyuyorum sağdan soldan. Kadınların evde dünyadan haberi yok veya bilmemezlikten geliyorlar belki de. Aklıma bile gelmeyecek insanların eşini aldattığını duyuyorum şok içindeyim gerçekten kimseye güven olmaz bu devirde. Dünyanın çivisi mi çıktı nedir Allah kıymet bilen insanlarla karşılaştırsın
Daha yaşın genç, ilerde fikrin değişebilir.
Ayrıca her insan farklı, herkes aynı şeyleri yapmıyor yani
sen de aldat bunları düşünerek deli edersin kendini
bu nasıl bir düşünce yapısı karaktersiz miyim ben herkes kalbinin ekmeğini yer
kim ne yaparsa karşılığını görür. o beni aldatıyorsa ben sadakati sürdüremem. senin düşüncelerini paylaşıp da yuvası için berbat şeyleri görmezden gelen kadınların hiçbiri mutlu olamadı hayatı biraz daha yaşanılaşı kılmak için gerekirse aldatacaksın onun gibi sen de hayatını yaşayacaksın kimse onurdan karakterden bahsetmesin dünyanın işleyişi bu
tamam da bosanıp baskasıyla sevgili olmak daha mantıklı niye illa aldatalım
o neden boşanmak yerine evlilik içinde aldatmayı mantıklı buluyor? erkek zekası ve mantığı bu konuda yeteri kadar gelişmemiştir o yüzden empati kurup onun baktığı dar görüşle bakmalısın. aldatılana kadar aldatmanın bir risk etmeni olduğunu hesaba katmaz, aldatılırsam ne olur diye öngörüde bulunmaz dolayısıyla yaptığı eylemi gayet sıradan ve normal olarak değerlendirir. ne zamanki yaptığı şeyin karmasını yaşar işte o vakit anca idrak eder. kadınlar bu kadar duygusal yaklaşmasa aslında formül basit erkekler komplike değildir ona onun davrandığı gibi davranırsan değere binersin kaybetme korkusu yaşatırsın her şeyi sineye çeken kadın adamın totemidir
Evleneceğin insana o yüzden dikkat etmelisin nasıl birisi olduğuna her görünen insan aynı şekilde değildir iyiyken bir anda kötüleşen çok insan var ben hariç tabi
Korkun yanlış da değil insanlara güven zor
Bence destek alın... Bunları yaşamakta keşke haksız olsaydınız ama sizin elinizde olan bir şey değil burada haklısınız.
Bende bu yüzden evlilik düşünmüyorum ama düşününce bile aldatılsan da unruna gelmeyecek biri ile evlen yani işin içine sevgi girince acınacak hale gelirsin ben sevgili işlerinde bile ne aşık oluyorum ne sevgi hissediyorum
Haklısın ama insanları tanımadan zaten bu kararı almazsın.
Korkularında haklısında evleneceğin kişiyi çok iyi seçmen gerekiyor bu yüzden korkular her zaman olacak onları yenmek gerekiyor.
Sen aldatmazsın yami hi. Erkekler için çok daha zor. Sen bir risk mi alıyon evlenirken. Erkek alıyor ne kadar risk varsa. Erkek çoğunlukla en çok para harcıyan taraf evlilik için...
para ile ne alakası var aldatıyosa da bi zahmet gitmesine göz yumsun zaten
Yaşın 19 bücür... bana sakın ola ki!!! parayla ne alakası var demey cürret etme küçük enik. Paranın ne olduğunu bildiğini sanma sakın. Para hayat birimidir. Senin 19 yaşında sağlık ve enerji oalrak dopdolu olduğun zamanda 8 saat bir yere bağlı kalıp işletmenin ihtiyaçlarını görerek ödediğin birimdir. Bunu oranlıyabiliceğin tek yer hastanelerin onkoloji katlarıdır. Git ve gör para nedir sonra boş konuş velet. popon ki bok daha kurumamış bile akıl verme sakın o yollardan geçmiş bir adama. haddini bil!
19 yaşında ne evlilik düşüncesi bu
evlilik düşüncesi degil korkusu ztn ben kime ne anlatıyom gerçi boş ver
boş ver sen bu aşk meşk ıslerını kariyerini elde et kendını sağlama al boş işler
hohahaha :D demek sen ve çevren hep çirkin kadın kızlardan oluşuyor.
tamamdır
bu arada pp sana aitse de aslında biraz kafanı kullanarak durumlara düşmeyebilirdin. o 1seneye yakın banyo yapmamak falan olacak iş değil bakış açını acil değiştirmelisin.
1 seneye yakın banyo yapmadım demedim ztn 1 seneye yakın depresyona girdim ve banyo yapmakta bile zorlanıyodum dedim üstelik depresyona girmek bi seçim degil tek aldatılmaktan olusan bir şey de degildi kötü zamanlardı maddi durumum yoktu isteyerek kazandığım okulu çalısmak için bırakmak zorunda kaldım çok yakınım yoğun bakımdaydı kimse anlamıyodu ve sevgilim aldatmıstı keyfimden girmedim yani depresyona yoksa kimse istemez?
geçmiş olsun ama o aldatılma korkusu sağlıklı değil. sebebide ailende annenden büyük ihtimal gördüğün tepkilerin zehirlemesi. bakış açıı değiştir ilişkilere sonsuz sadakat aşk diye bakma zevk ve mutluluk odaklı ol. etmiyorsa bas geç yeni sayfaya dünyanın sonu değil başlar biter tekrar başlar aynı kainat gibi.
bilemiyorum geçmişte ailede çok üzüldüğüm için çok yıpranıyorum
Tek eşli olmaya toplum zorluyor zaten toplum olmasa biyolojik olarak erkekler çok eşlidir
Kaza yaparım diye arabaya da binme, toplu taşıma aracı kullanma ya uyursa şoför diye bir şey seninki. Boş kuruntu.
Yalnız değilsin, bende de aynı durum mevcut. Bak 34 oldum, hiç evlenmedim.
Bacım evlenirse, onun bir çocuğu olursa, çocuk ağaca çıkarsa, ağaçtan düşerse ben ne yaparım?
Bir insanı tanımak istiyorsan önce merhametini sınaki işte o insan sana ömürlük olur hayvan sevgisi insan sevgisi olmayan insanda bişey aranmaz.
Günümüzde sadakat kalmadı bu genellikle erkeğin açlığı ve doyumsuzluğuna bağlı
Daha yaşın kaç ya büyü biraz daha canım zamanın var ben senin gibi acele ettiğim için her şey mahvoldu acele etme
Yaşın çok küçük Evlenmeyi hemen düşünüyor musun
hayır dediğim gibi evlilik bile düşünmüyorum korkularım yüzünden
İyide Nere kadar bu korku
Sende aldatıcak tip var
kimseyi aldatmadım
Eksikliklerini gözden geçir kendine güven duy bir erkek kendine çekici gelen kadının herzaman peşinde olur.
Adam gibi birini bulup evlenerek.
Nasıl anlayacağız işte sorun da bu lisede bir öğretmenimiz vardı ayrıca da müdür yardımcısıydı bize her ders karısını anlatırdı büyük aşk diye karısıyla lisede tanışmışlar falan filan karısı da hamile adam hem beni hem arkadaşımı iğrenç bir şekilde rahatsız ediyordu bana dudakların çok güzel vs arkadaşıma fiziğine dair şöyle özetleyeyim adam düğününden bir gün önce arkadaşıma yazdı bu iğrenç cümleleri bu zamanda kimseye güven olmuyor herkes kendini kamufle ediyor
@nurdan_18 zaten sorun anlayamamak yoksa kimse aldatılmaz
Evet maalesef ben de çok korkuyorum
Kızlar çok tatlısınız ama ayrı yorumda konuşsanız olur mu ya tele bildirim geliyor da shfkfjk
Hahshsahshah sende katıl
Hahaha iki kız konuşurken araya girmeye korkuyorum ya yolarsanız sonra beni
Senin yazdığını uzun yazıyı okurken ben de iğrendim ama hemcinsimden
Hak verip desteklersen yolmayız hahahsh
Fazlasıyla hak veriyorum ama vermeseydim de vermiş gibi yapardım. Sende hafif tehlikeli kız havası seziyorum, biraz tedirgin oldum djfkfjk
Estağfurullah 😂😂 objektif düşünebilmen güzel ama
Yok canım en fazla aduket yersin gibi oldu 🤣 öyleyimdir ya hak etmeyeceğim için sert de olsan bir şey yapmazsın bana 😅
Ne yapacağım sanki aaa
hwlshwmdjwldjw yolarsınız ne ya
Masum haliyle söyledim ya döversiniz anlamında işte dhdkfjk
@nurdan_18 ben bilmem baştan gardımı alayım da shdkfk
evlenmeden aldatilirsin bu gidişle 🥺
iliski bile yapamıyorum aldatılmayı geç 😔
ya daha minnaksin zaten zamanla daha düzgün kararlar verip daha sağlıklı düşüneceksin etrafındaki insanların ilişkileri öyle bitti öyle oldu diye seninki de öyle olacak değil biraz tipsiz ama sadık birini bulursun mesela 😀
tipin önemi yok sevse yeter zaten
Hayırlısı bakalım
Düzgün karakterli birisi olursa üzülmezsin
bunu bilemem hepsi yüze gülüyor zaten insanlar iyi olup degisebiliyor da bi gün kocam sıkılır da terk eder diye bile korkuyorum
senin ilk başta çevreni değiştirmen lazım.
çevremi nası degistireyim hepsi yakınım onlar ailemi nereye göndereyim
doğru yaşın küçük onları bir yere göndermede senin gitmen doğru olur diye düşündüm bulunduğun çevre de seni baskılıyor olabilir. küçük bir ilçe kızına benziyorsun
evet küçük yerde yasıyorum
evlenip oralardan kurtulmak da çare değil evlilik de başka bir sorumluk
biri beni sevse gerçekten sadık kalsa ben tüm sorumluluğu alırım işte çalısırım eve gelir yemek de yaparım ama gerekirse sevsin sadık kalsın
senin tüm sorunun sevilmek, sana sahip çıkılması
ben tek gerçekten ailem olsun istiyorum çok yalnız hissediyorum arkadaşlarım tabi beni anlıyo ama bi yere kadar ben hep bi ailem olur umuduyla yaşıyorum aile tarafından şanslı degilim
dediğim gibi sana sahip çıkacak sevecek biri bu işi çözer
Onun için karşımızdaki kişiyi iyice ölçüp tartmamız lazım 🥲
Herkes aldatacak diye kural yok. Fakat bu düşünceyle hep kaygi yasamak size zarar verir. Gidene yol verirsin bu kadar basit. Once hayatta sen önemlisin.
Güven ilişkisi yaşarsın sende. Ve anlaşmalı evlilik
Karşındaki kişiye
Güveniyorsan ve gözü
Dışarda değilse hiçbişi olmaz
Öyle bir şey olmayacak diyeceksin kendine bunu inandırmalısın yoksa başka türlü evlenemesin
Yenemezsin insanları tanıyamıyorum inan doğru düşünüyorsun
Hayatı güzel olanlar paylaşmıyor. Gizli yaşayınca bir şey olmaz merak etmeyin.
Bu korkunun üstesinden gelmek için, güven konusunda sizi rahat hissettiren, karakteriyle sizi aldatmayacağına dair varsayımda bulunduğunuz biriyle evlenmelisiniz.
Ortada fol yok yumurta yok kafayı aldatilmakla bozmuş. Evlenme sen çocugum.
Bunu düşünmek için fazla gençsin
Evlenmede zaten bende senin yaşında korkuyordum evlendim aldatıldım şimdi maddiyat yüzünden boşanamıyorum
Hemcinslerim butun erkeklerin aynı oldugunu anladığı zaman boyle kararsizliklar arasinda kalmicakta işte...
Fıstık gibi kızsın Seni kim niye aldatsın
iki defa aldatıldım 🥹
Yanlış kişilere denk gelmişsin demek ki gel son kez bana şans ver başımın sultanı ol 😃
şuanlık iliski düşünmüyorum
İnançla azimle , sabırla
Çoğu kişinin korkusu o.
Bunu kimse bilemez. Mutlu olma ihtimalinde var. Ayrıca bir şeyi çok söylersen gerçekleşir. Kötüyü çağırma
Bu korkuyu yenme bence evlenme
Karaktersizlik insanlık yok onu yapanda