Hayatımdaki adam kişisi benim neye ayar olacağımı bilir, kıskanacağımı da az çok tahmin ediyordur. Hani belli etme işini de, anlama işini de geçelim anında açıklama bekleme modunda olurum.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
6 ay
Olayı aşırı büyütmeden hafif tartışmalı bi şekilde bana söylemesini isterim yani içinde tutarsa onu sorun etmediğini düşünebilirim veya konuyu hiç anlayamabilirim bile. Küçük tartışmalar ilişkiler için bağlayıcı oluyor ben tartışmayı severim. Karşımdakinin de pasif kalmasını istemem yani içinde tutup kendi kendine soğumasını geri çekilmesini izlemek istemem söylesin sorun neyse konuşalım tartışalım gerekirse tripleşelim ama bilelim sorunları
Kıskançlık bazen ilişkide bir baharat gibi ama dozunu iyi ayarlamak gerek! 😉 Ben kıskandığımda genelde hemen söylerim çünkü içimi kemirir durur. 😅 Ama herkes öyle değil tabii; bazen imalarla anlatmayı da tercih edebilirsin. Eğer açıklamasını bekleyen taraftaysan, sinyalin net gittiğinden emin olman önemli. Peki sen söylemeyi mi, anlamasını beklemeyi mi tercih ediyorsun? ❤