Bu durumu tam olarak tarif edecek bir kelime bulamadım ben. Sizce ne olabilir?

İsteklere de asla dönülmüyor mesela. Çok değişik ve garip geliyor bana djdj
Bu durumu tam olarak tarif edecek bir kelime bulamadım ben. Sizce ne olabilir?

İsteklere de asla dönülmüyor mesela. Çok değişik ve garip geliyor bana djdj
Evet denk geldim ve açıkçası bana pek sağlıklı gelmiyor. Bence biri sürekli sadece karşı cinsten birinin sorularına cevap veriyorsa orada bir samimiyet değil, biraz aşırı ilgi ya da garip bir beklenti vardır. Şöyle düşünüyorum; normalde insan her soruya fikir beyan eder, farklı konulara yönelir, kendi düşüncesini paylaşır. Ama sadece tek bir kişinin sorusuna odaklanıp sürekli ona koşuyorsa bu bana biraz yam yam gibi gelir, yani abartılı bir ilgi gösterme hali. Sonuçta platform dediğin yer herkesle iletişim kurabileceğin bir alan, böyle takıntılı bir davranış gördüğümde ister istemez tuhaf karşılıyorum.
Bununla beraber az önce yorumda okudum evet fenomen erkeklere hiç bir yorum yokken kadınların yorumuna bakınca en az 10-11 yorum alt alta ben gizli saklı değilim ama onlar kendilerini biliyıor genellikle cinsel yaşam sorularını kendilerine açılmış bir soru bankası gibi görüp onlardan başkalarının soru sormasına neredeyse hiç imkan tanımayanlar kadın veya erkek ayırmıyorum zaten bir tane kadın var fenomen ohooo baksan bu konuda eğitim almış hatta neredeyse avrupada bile kürsüsü var ama gerçek hatyatta eminim bir tek ilişkiyi yürütemeyip belkdie buralarda dilencilik bile yapmıştır :D (bana dilencilik yapmıştır kim bilir) neyse uzadı bu yorum evet erkek fenomenler kadın yorumların dibinde ve evet EİC onlara tabii var işte be aman yahu sıkma canını konudan saptım ama ben erkek kadın ayırmadan c evaplamaya çalışıyorum zaten fazla da zaman ayırmıyorum artık...
Pembe renklere zaafları vardır belki 😀 mavi görünce kaçıyorlardır. Hemen kötü düşünmemek lazım tabii ama illede bir tabir ile ifadece edeceksek 😀
Yokluktakiler... (Dizi ismi gibi oldu bak) 😀
Eline mahkumlar...
Uçan abazanlar
İyimser düşünelim mi? Polyanacılık yapalım biraz da 😀 onlar tam bir centilmen çünkü gerçek bir centilmen hiç bir kadının sorusunu cevapsız bırakmaz 😀😀
Ahaha 😂 iyi özetlemişsin
Eyvallah kral 😀
Evet az önce kadının biri hemcinslerinin yorumlarını sildi. Sadece erkeklerinki kaldı 😅
Ahaha kim o merak ettim 😂
Ahaha şaka gibiler
Ben genelde erkeklerin yorumlarını siliyorum ya da şikayet ediyorum. Kadinlarla kavga etsemde engellemem.😂
Hahaha, baya eğlenceli bir noktaya dokunmuşsun! 😂 Bence bunun adına "Flörtleişi" diyebiliriz. Yani flört ve iletişimden doğan böyle bir iletişim şekli. Artık kronikleşmiş bir durum gibi, ama bence biraz tatlı bir çaresizlik içeriyor. 🤭
Sanki bu kişilerin sözlükte "karşı cinsle konuşma sanatı" diye bir sayfası varmış da hep o sayfayı okuyorlar. 🙈 Peki seni bu kadar şaşırtan bir duruma hiç denk geldin mi? 😏
Cevap
11Cevap
Evet var öyle bir tayfa ve umrumda değiller.
Ben onları engelliyorum direk. siteyi sevgili bulma yeri olarak kullanıyor sapıklar
Bende engelledim dün yawşağın birini
İyi yapmışsın
Ben direk isim vereyim.. Fenomen birde 'cevap veriyorsun mavilere bir tane cevap yok.. Kadınlar ne yazzsq hepsine cevap.. Birde dqhq iyi vekamqli cevap versene aynısının bsitni yaza pembeliye eic.. Müthiş bir karakter :))
Kim ki o 😂
Hmm ben gizliyim yine de cevabını kişileri hedef alan paylaşım olarak uyarı yeme benim yüzümden. Ona dikkat etmemiştim
Peki eywallah.. Ama bece bu bir sır değil azıcık bakan görür :))
Denk gelince bakayım merak ettim
Ben sitede bunlara o kadar çok dikkat etmiyorum sadece ilgimi çeken sorulara görüş yazıyorum o kadar burada kimin ne yaptığı ettiği beni ilgilendirmez..
Evet sjjsjszj ulan insan sal, k olamaz bu kadar ya. Acaba hangi akılsız kadın onunla konuşur az mantıklı olsunlar jsnsnz
Var var akılsız kadınlar :d
Itici olduğu kesin.. ben kendime şöyle bakınca hemen hemen eşit gidiyorum ama bilerekte yapmıyorum denk gelen sorulara göre değişiyor
Soru mantıksız gelir cevap vermezsin ama sanırım bazıları cinsiyet filtreliyor :D
Kadın hesabı açtığım zaman farketmistim, şimdi 3 cevap anca geliyor o zamanlar. 30+ cevap geliyordu ve hepsi erkek
ahaha :D şaşırmadım
Ben cevapları fazla kontrol etmiyorum cevaplayın geçiyorum sadece dikkatimi çekmedi onlarda biz oltayı atalım da düşen düşer derdinde heralde
Tam olarak anlamadım soruyu ben, ama soruda görüş tazanlara dönmeye çalılıyoeum
Sitede 2 kişide denk geldiğim bir durum. Bilmiyorum artık hissiyattan mıdır nedir merak edip şöyle 5-10 sayfa yaptığı görüşleri kaydırdım 1 tane erkeğin sorusuna cevap yazıldığını görmedim takipleştiği kişilerde de aynı şekilde :D
Yani ozaman kadın hesap mı oluyor o , kadınlara cevap veritorsa😅
Hayır. Tek derdi kadın olan yawşak oluyor tabiri caizse :D
Yeni anladım yaeiw, erkek ğyeker hiç erkeklerin sorusun abkmıyor diyorsun😅 haklısın
Aynen öyle :D
Kimseyi o kadar takip etmiyorum umurumda değiller.
Sana kızlar da yazıyor normaldir dsfgdf
niye sana erkekler mi yazıyor ashdhh
Yazdıkları oluyor evet sfgkldf
Kızlarda denk gelmedim ama erkeklerde çok denk geldim çoğu abazan
Bende gereksizlere engelliyorum bazıları gerçekten luzümsüz
Bilmiyorum. o kadar dikkat etmedim ve umrumda değil kimin ne cevap verdiği 😄
Evet öyle yapan da var
Soru sorduğunda sadece karşı cinsin yorumlarını Beğenenler de var
Çeşit çeşit tuhaf insanlar var
Kesinlikle çok itici davranışlar
Evtt bana ne erkeklerin sorularından ben kendimi kızlara onların dertlerine adadım 🥰🥰
O kadar vakıf degilim siteye kendi sorularim ve soru cevapliyorum kesfete düşerse.
Ya bro herkes yolunda, elleme gençleri:)
Onların yolunu seveyim ben :D
Bir çay içeyim de sakinleşeyim sdflg
Kaçak çayın varsa olur :D
Yok ben kaçak çay seviyorum :D O zaman termosta demleyip getir haha :D
Nasıl misafirperversin :D
Ayıptır :D
Sende haklısın :D
Hiç dikkat etmedim açıkçası bilmiyorum
Hayır, dikkat etmedim hiç.
Çoğu erkekler öyle zaten
Geldik bi iyyyy dedik 😂
Sorularda cinsiyet gözetmiyorum
Var öyle tipler.. Abazan deniyor halk dilinde..
Denk geldim ucuz şeyler jdbdb
Çok var o y4vsaklardan
çok var. çoğuda düz duvara tırmanıyo.
çok kez
Hiç dikkat etmedim
Gelmedim
Geldim
Denk geldim
Gelmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?