Sizce yazar mı ayrıldık mı özellikle erkekler cevaplasın lütfen 🙏?

Arkadaşlar bir cocuk var bir bir bucuk aydır konuşuyoruz. Karşı binamda oturuyor. Bazen tersleştiğimiz zamanlar oldu ama öyle büyük olaylarımız yok. Olaylarımız da genelde kız ekledin onu paylastın bunu ettin genelde ben olay cıkarıyordum o da zamanla düzelteceğini söylüyordu vs. 3 kez bulustuk 3. Buluşmamızda sevgili olmaya karar verdik buluşmalarımız gayet iyi geçiyor onda da bir problem yoktu. 1 hafta önce işten gelirken telefonla konuşuyordu kiminle konustupunu sordum sinirlendi baya normal sorsan cevap vericem ama güvenmediğin için sürekli böyle yapıyosun başkalarıyla konuşuyorum gibi davranıyoesun falan dedi kızdı ama ss attı annesiymş konustuğufa o gün sinirkendi bana yazmadı bende yazmadım diğer gün yazdım beni çok bunaltıyosun daraltıyosun gelemiyorum falan dedi sonra aksam yine yazmadı bende bir an inat ettim 30 kere falan aradım cıdkod duştaymış annesi söylemiş alacaklın falan mı var bu kadar arıyo falan diye daha da sinirlenmiş beni bunaltma dedikçe böyle yapıyosun vs diye 4-5 gündür yazmıyo çok bunaltıyosun beni sarılıp tutayım derken ellerinden kayıyorum dedi 2 gün önce şimdi hala yazmıyo hiçbir yerden çıkarmadı engellemedi falan ama bi tepki de göstermiyo. Sizce ayrıldı mı yoksa bilerek mi yazmıyor ne düşünüyorsunuz?
Sizce yazar mı ayrıldık mı özellikle erkekler cevaplasın lütfen 🙏?
Cevapla