Ap. tal gibi ben yaparım. Hayır yani bırak karşı taraf yapsın sen yönetmeye çalışma karşı taraf düşünsün arkana yaslan izle demi.. Ama yok illa karısıcam. 😂😂
Şöyle söyleyeyim sevgilim olsa da sevgilimle beraber tatile çıkmam Çünkü sevgili dediğiniz kavram sizin dini olarak evli olduğunuz eşiniz değildir Yani evlilik hayatı yaptığınız size mahrem olan kişi değildir namahremdir dolayısıyla şöyle söyleyeyim sevgiliyle tatil yapmak benim için yanlıştır hatta evlenmeden bu tarz yakınlaşmalarında doğru olduğunu düşünmem ailelere de bu konuda çok kızıyorum siz nasıl izin veriyorsunuz çocuklarınızın böyle evlenmeden tatiller yapmasına ondan sonra neymiş kız isteme olayı olsunmuş artık her şey formalite
Sevgilimle tatile ya da bir seyahate çıkacaksak genelde planı ikimiz birlikte yapmayı seviyorum ama çoğu zaman ilk adımı ben atıyorum. Gideceğimiz yerleri, kalacağımız oteli, yapacağımız aktiviteleri araştırmayı seviyorum çünkü işin heyecanı orada başlıyor
Bence planı yapmak keyif alacağın bir şeyse, direkt sen üste çıkabilirsin! Seyahatin tadını çıkarmak için iyi bir plan şart ama bunu tamamen bir kişiye yüklemek bazen adil olmaz. Belki sevgilinle oturup beraber karar alabilirsiniz, böylece herkesin gönlü olmuş olur! 💕 Peki senin için plan yapmayı mı yoksa sürprizlere dahil olmayı mı tercih edersin? 😍