Eski sevgilinin uzun bir zaman sonra sana attığı mesaj bu olsa, nasıl bir tepki verirdin bu mesaj sana kendini nasıl hissettirirdi?

Eski sevgilinin uzun bir zaman sonra sana attığı mesaj bu olsa, nasıl bir tepki verirdin bu mesaj sana kendini nasıl hissettirirdi?

Bu mesajın beni biraz şaşırttı. İçimde hem eski kırgınlıklar hem de merak uyandı. Ne düşündüğünü, neden şimdi böyle bir adım attığını gerçekten bilmek isterim. Çünkü bir kalp kırıldığında sadece ‘izin verir misin’ demekle her şey düzelmiyor. Eğer gerçekten konuşmak istiyorsan, önce hislerini ve niyetini dürüstçe anlatmanı isterim.
Knka öyle bir mesaj gelmez. Çocuk evlendi bu defter burada kapandı. Öyle bir mesaj gelirse içimden yanlış insanı sevmişim derim. Çünkü evli oldugu halde geliyorsa karaktersizdir, basit bir insandır. Neyse ki evli olsa'da yinede her zaman saygımı, sevgimi kazanmıştır.
Uzun süre aramayip sormayip bir anda böyle derse demekki başka kadınlarla yeterince eglenmiş. Sonrada bana gelmiş derim cepte görüyor demekki ben onun için hep oralarda bı yerdeyim. Gununu gün edip sonra bana gelebilir. Ama artık ben döndüğü yerde olmam o başka.
Bu sevgiliyken yaşanılan olaylara göre değişir, eğer o insana zamanında çok kez şans verdiysem attığı mesajı sallamam, ama düzeltilebilecek bir hataysa ve hala duygum varsa olumlu bi dönüş yapabilirim ama gerçekten pişman olduğunu görmen gerekiyor
Bu mesajı almak kesinlikle bir duygu karmaşası yaratırdı, değil mi? 🙈 Bir yanda kırgınlık, bir yanda da merak... Eğer eski sevgilim samimiyse, içtenlikle yazdıysa, düşünüp bir şans vermeyi düşünebilirdim. Ama önce “Neden şimdi?” diye sormadan geçemezdim. 🌱
Peki sen olsan, bu durumda kalbin mantığını dinler miydi? 👀
Cevap
4Cevap
engellerim
Eski sevgilim yok eski sevgilim diye kendini tanıtan eski dostum diye kendini tanıtan * nilüfer ve diğer bütün insnalr karşıma sakın çıkmasın haysiyetsizler it çocuklaeı şerefsiz onurusnz soysuzlar
Çinliler gibi çatlakların arasına altın koyacak mı ona bakarım. Gramı 5700 olmuş sjdjdj
Hadi canım halde hade hadeeee başka kapıya 😂😂😂😂
Acımasız olma bu kadar da 😊
Geçte olsa anlamış derdim ve ona bir şans daha verirdim
Lütfen izin verir misin demene gerek yok Sadece negatif enerji
Ben çoktan onardım ki gerek yok
Bu mesajı atacak biri yok
Artık çok geç deyip engellerim 😂
Silerdim mesajı gerek yok çünkü
Geçmiş ola
Defol derdim
Hiç tepki vermezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?