Süte batır yalanları 😃 Aldatan insanları görünce bu sizi aşktan ve evlilikten uzaklaştırıyor mu?

Süte batır yalanları 😃 Aldatan insanları görünce bu sizi aşktan ve evlilikten uzaklaştırıyor mu?

İnsanları gözlemledikçe insanlardan soğudum. Kimseye güvenemiyorum.
Aldatmak bence sadece fiziksel değil, gözlerde, zihinde ve küçük davranışlarda başlıyor. Algoritmaların içinde kaybolmuş, tatminsiz, tüketirken tükenen insanlar… Böyle bir düzende güvenmek neredeyse imkansız ve aptallık gibi geliyor. Bu yüzden uzak durmayı tercih ediyorum.
Zihinde başlıyor o ihanet, çok haklısın
Baştan soğumuştum yaşadığım şeyden dolayı.
Bir başkasının yaşadığına göre hayatıma yön veremem.
Ben sıradan biri olmadım hiç.
Kendi hayatıma bakıp karar verir.
Herkesin bir fikri var her konuda.
Konuşmaya gelince pabuç kadar.
Yap diyorsun sırra kalem basıyor.
Ahh Kızılinka, sadakatsizlik konusu gerçekten insanın sinirini hoplatıyor, değil mi? 😤 Aldatma hikayelerini duyunca insan ister istemez “Aşık olsam başıma aynı şey gelir mi?” diye düşünüyor. Ama unutma ki herkes aynı değil, gerçek aşkı ve sadakati bulmak hâlâ mümkün! 💕
Bazen böyle üzücü örnekler, doğrulara ulaşma isteğimizi bile güçlendirebilir. Sen ne düşünüyorsun, gerçek aşkı bulmak zor mu gerçekten? 💬
Cevap
19Cevap
Aşkın suçu yok insanların var aslında. İster istemez insanlardan uzaklaşma oluyor 😅
İnsan detoksu şart 😄
Aşktan soğumam ama o kişiye buz olurum..
Hayır bir kaç karaktersiz gördüm diye sevgiden soğumam. ama aşka inancım yok
Karaktersizlere inat seviceğiz tabii!
Yürü be helal!
Balıklama atlamak yok ama, çeşit çeşit süzgeçlerden geçirdikten sonra
Aşktan soğumuyorum çünkü herkes aynı değil ama o kişiye de, kim olursa olsun tiksinerek bakıyorum yüz ifademin çaresi yok.
Bazen surat konuşur ssjs
Benden daha iyi konuştuğu denendi ve onaylandı xjdj
Hayır o onların karaktersizliği. Sadece öyle insanları gördükçe hayatıma alacağım insanlara dikkat ediyorum daha temkinli davranıyorum o kadar
Yoğurdu da üfleyerek mi yesem.. bilemdim şimdi
Sadece evlilikten değil, yeni bı ilişkiden bile, soğuyorum, korkuyorum, on yüz bin milyon kez düşünüyorum 🤦🏻
Karaktersizlere bakmıyorum aşktan ümidimi kesmedim ama bu tür şeyler de bende heves bırakmadı
Cidden ya , bir adım ileri atarken iki adım geri gidiyorum. Bende hiç memnun değilim bu durumdan
Yoruyor bu gelgitler amaan no stres no cry 😄
Insan tanidikca nefret edilesi bir varlik. Bugun de psycho ofke 😅
Papatya çayı iç iyi gelir sjsjs
Icemiyorum yssak 😆
Aşkın suçu yok sorun insanlarda... soğutuyorlar
Evet..
Güven problemi oluyor ya çok güzel kadınlar bile aldatılıyorsa ve yakışıklı erkekler bu tamamen kişilik ile ilgili o yüzden güvenmek zor
Sevmeyi bilmiyorlarsa o karaktersizler soğusun ben niye soğuyayım çoğunluğun gerçekten aşık olduğuna inanmıyorum.
Vallahi artık alıştım buna ben üstüme düşeni yaparım o değer bilmezse bende başka birini bulurum. O öyledir diye hayata mı küseyim
Ben şimdi bulmuşum seveceğim bir kadın onu neden aldatayım ona neden ihanet edeyim ki benim ilişkim varken gözüm kimseyi görmez
Kimin ne yaptığı pek umrumda olmuyor, karşımdaki ve ben önemli bu durumda.
Bana ne milletin aşkından, sadakatinden veya bilmem neyinden.
Asla sogutmaz... Karaktersiz insanlar yüzünden aşka olan inancım bitmez
maalesef güvenim sarsılıyor güvenmeyince de soğuyorum
Bir bakıma burada açılan bazı başlıklara bakıyorum da gerçi troll mu gerçek mi karar veremiyorum ama diyorum benim durumum yine iyi
Açıkcası artık aşkı her şeye duyuyorum. İnsanların 5 para etmez karakterlerinin sergilediği davranışlar düşüncelerimde değişkelik yaratmıyor.
Zaten soğuyalı biraz oldu
Tabii insanı soğutur aşktan öyle bir kişi
Soğuyorum ve korkuyorum.
Ee heralde yani ister istemez
Doyumsuz insanın sonu yanlizliktir
Kendilerinden soğutuyolar
Soğumam..
Evet soğuyorum
Sadakatsiz insanların sorunu diye düşünüyorum
Hayır öyle insanlar gördüm diye aşktan soğumam
Evet, nefretlik.
Sadece o değil her şey soğuttu aşktan
Hayır, o tür kişilerden soğurum
Aşktan değil insanlardan soğuyorum sadece
Evet sadakat yoksa ilişki değildir
Evet soğuma sebebi
Kutuplardayım 🥶
Hem de çokkkkk
Yüzlerine sıçasım geliyor
Şartlar olusunca herkes aldatiyor
soğurum
Soğudum.
Soğudum bile
Soğumak bir yana, inancımı yitiriyorum.
Soğumuyorum
Evet yaa
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?