Aldatıyor mu lütfen uyumayanlar yorum yapsın çok kötüyüm?

Biraz uzun olacak okursanız mutlu olurum benim uzun bir ilişkim var aldattigindan şüpheleniyorum geçenlerde bulusacaktik bana 15 dakika zamanı olduğunu babasinin arabasıyla işi olduğunu söyledi neyse buluştuk biz hersey güzel beni eve bırakacaktı ekranında kız fotoğrafı gördüm ben bakınca bir anda telefonu aldı dedim kız vardı orada yok falan dedi yalanladı beni bıraktı gitti babam bekliyor dedi neyse ben o kızın hesabını buldum profili ve onun ekrana koyduğu resim aynıydı kıza sordum bu kişiyi tanıyor musun dedim yok dedi o kim dedi beni engelledi ertesi gün kardeşim bunu arabasında bir kızla görmüş beni aradı söyledi sonra ben buna yazdım İnterneti kapaliydi gece 1 de açtı neymis İnterneti kapatıp evde film izlemiş kardeşimin gördüğünü söyledim iyi değilim yapma bana bunu dedim ağladım beni aradı telefonda konuşurken ağladım mahvoldum yoruldum aldatiyorsan soyle yapma bana bunu yaşatma dedim yapmıyorum seni seviyorum bana inan güven dedi kardeşin yanlış görmüştür ben evdeydim dedi kimsenin doldurusuna gelme dedi öyle biri değilim dedi yemin falan etti ben iyi değilim kanitim yok işin içinden çıkamıyorum ben ne yapacağım?
Aldatıyor mu lütfen uyumayanlar yorum yapsın çok kötüyüm?
Cevapla