Uzun yıllar ilişki yaşamak mantıklı mı sizce? 2-3-4 yıllık ilişkiler bitmeye mahkum mu?

Sizce uzun süreli ilişkilerin evliliği nasıl oluyor? Yoksa 6 ayda filan tanışıp mı evlenmek mantıklı? Tecrübeniz neler?
Uzun yıllar ilişki yaşamak mantıklı mı sizce? 2-3-4 yıllık ilişkiler bitmeye mahkum mu?
Cevapla