Herkes tanımadığım insanlar dahi bana yakışıklı ve nazik samimi göründüğümü söylüyor bende öyle düşünüyorum kendim hakkımda ama hoşlandığım kızlara bi selam dahi vermeye çekiniyorum, 22 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı.
Kızların istekleri Allah katında ki tipler genellikle o yüzden 0 dan zor bulursun onun yerine arkadaş olmaya çalış ortamlara girmeye onların tanımadıgın biri kabul etmez
Kalbini sıkma, bu çok normal ve yaşın ilişki kurmak için gayet uygun 😊 Kendine güveni artırmak için önce adım adım ilerlemelisin! Hoşlandığın biri olduğunda ona sıkmadan, rahat bir sohbet açmayı dene. Merhaba demek büyülü bir düğmeye basmak gibi, sonrasında güzel bir dünya açılabilir. Belki de sadece o ilk adımı atmaya ihtiyacın var 🍂 Sonbahar romantizmini de fırsat bil; belki bir yürüyüş veya kahve daveti buzları eritmek için güzel bir başlangıç olur! 🧡 Sence?
Kaç tane erkek arkadaşın var ? Eğer onların sayısıda çok azsa ilk önce Kendi cinsinle Samimi arkadaşlıklar kur en az 10 tane samimi erkek arkadaşın olsun sonra Flört işlerine gir daha sağlıklı olur
0
1 Yorumla
Soran
6 ay
Erkek arkadaşlarım çoktu ünideyken ama sonra dağıldık hepimiz farklı şehirlere şu an çok samimi olmamakla iş yerinden arkadaşlarım var
Olur olur takma kafana yeterki sere. F yoksunu olma biri elbet gelir
0
2 Yorumla
Soran
6 ay
Gelsemi artık 22 oldum seneye 23 ya aslında ben çok takmıyorum bu konuları ama işyerimdeki yaşıtlarımın hepsinin sevgilisi var ve hep uzun ilişkideler onlarda biraz baskı yapıyor niye sevgilin yok falan diye bana açıkçasî özeniyorum bide bu yaşıma kadar hiç olmamış olması beni bi konfor alanına sokuyor ve bu konfor alanından çıkmak istiyorum.
Bencede kalmadı sigara alkol yok, Bilgisayar programlama öğrencisiyim düzenli disiplinli biriyim beslenmeme vs dikkat eden ve gerçekten dürüst biriyim kötülük yapamıyorum ya da yalan söyleyemiyorum hiç beceremem, ama işte bu özellikler beni yaşıtlarımdan izole ediyor ben istemesemde
İnşallah seni bu hayatta seni üzen biriyle olmazsın bu hayatta sen iyiysen karşı taraf kötü oluyor sadakat fazla güven verirsen aldatılıyorsun hayatın akışı böyle iyiler hep kaybeder derler ama tam aksine iyiler vicdanlarıyla merhametleriyle Allaha daha yakın insanlardır bence çok sınandım her türlü anadan babadan evlattan eşten ama dünya burası burayı böyle kabullenmek lazım bazen diyorum Allah kendi peygamerini bile imtihan etmişti biz kimiz ki hazreti Yusuf’u kuyuya en sevdikleri attı sen dua et Rabbim gönlüme göre ver diye
Ya bencede öyleyim hatta bu gün tramvayda tanımadığım bir abi geldi bana yol sordu sonra 5, 10 dk muhabbet ettik sürekli beni üvüyor nazik samimi iyi çocuksun falan diye vitrine koysak birsürü talibin olur falan diyor ama yok yani ortada bir şey