Öleceğimi bilsem bir erkeğe ilk mesajı ben atmam siz de böyle nisiniz?

şu an mesela çok istediğim biri var flörtümdü ayrıldıl hikayelerime bakıyor. Ama ölsem de yazmıyorum. Bu gururdan mı nazdan mı olıyor

Öleceğimi bilsem bir erkeğe ilk mesajı ben atmam siz de böyle nisiniz?
Cevapla