AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Kişiye göre değişir şahsen ben sonucunda bağlandığım ve çabaladığım biri tarafından kazık yemek istemediğim için her zaman mesafeliyim.
Bu yazı tam bir genelleme saçmalığı. Her erkeği aynı kefeye koymak ne cahillik, ne de gerçekçi. Bazıları tembel olabilir, ama çoğu ilişki dinamiklerini, zamanlamayı ve iletişimi önemser. Bu tür basit ve tek taraflı yorumlar sadece yüzeysel bir bakış açısını gösterir.
Tamam chatcibiti
Hayatlarında ne için çabalamışlar ki bir insan için bir ilişki için çabalasınlar .
Herkes öyle değildir. Zaten atı alan Üsküdar'ı geçiyor misali bulan şükrediyor.
Çabamız karşılıksız kalınca bizde bıraktık çabalamayı
Sevdigim kiz icin 10. yildan fazladir ugrasdim hic bi ise yaramadi deger bilmedi.
Her şeyi kadına yükleyen bir ırk bunu da bize yüklemişte ondan.
Belki çaba karşılıklı olmadığından zor geliyordur
Bilemem ancak o kadar ilgiyi görmeyeceği için de olabilir belki.
hayat kısa kimseyle yoramam kendimi yorarsa kafamı gıçına tekmeyi yer uyumlu olsun bana
Çaba göstermekten usandiranlar utansın yıllar utansın
Çok çabaladım iyi davrandım yaninda oldum ama kaybettim maalesef
Sevmeyen erkeğe zor gelir. Senin için ya da seninle yapmayacaklarını başkasıyla yapar.
Prenses oldular. Biz diyoruz ilişkiyi sahiplen, o diyor nau nau böyle iletişim mi olur
Sahiplenenide siz istemiyorsunuz
Biz de sizin için ne hikmetse bu düşüncelerdeyiz. Vardır bi bildiğimiz.
Çabalarımız işe yaramadı bu zamana kadar ondandır ha yarayanları da tebrik ederim 🙏
Çok çabalayınca kaçıyorsunuz hiç umursamayana gidiyorsunuz
Öyle değil aslında, karşı taraftan olumlu sinyaller alıyorsanız çabalamalısınız
Olumlu sinyal aldığımızda da tepiyor kadınlar genelde ne istediğini bilmiyor ve hep elde edemedikleri için çabalıyor
Yanlış tespit.
Belki senin için evet ama ben yaşadığımı söylüyorum test ettim
Değersiz beş para etmeyen erkeklerdir onlar ondandır çaba göstermiyorlar
+
Ne anlama geliyor anlamadım af buyur
Katılıyorum djdj
Sosyetic-sheqiil tamam güzel yorum yaptın ama kıza baktıgımda bir gelecek görmüyorum kız benden saklanıyor büyyünce ne malum çocugumu benden saklamıycagı bunu yorumla kafanda bana bir ampul yak kafamda beni canlandır ki kızlar hakkında olumlu düşüneyim
Ne
seçenek çokda o yüzden sen olmazsan başkası geliyo kızlar içinde aynı şey geçerli
Sürekli çaba ilgi para herşeyi vermesi beklenen taraf olmaktan elbet yoruluyor insan..
Çünkü basit sevgiye alışmışlar çaba zor geliyor
Aynen hep erkeklerde sorun
Böyle yapan erkekte sorun var aynen
TM kanka haber edersin
Kankan değilim, haber etmem. İyi akşamlar.
Yaaa çok üzüldüm bak şimdi 😅😅
Umurumda değil biliyon mu
Tamam ne uzatıyosun sanki benim çok umrumda soruna görüş yazdım bitti
Uzatan ben değilim, iyi akşamlar yazdım. Üstüne bir şey yazmana gerek yoktu
Ukalalık yaparak iyi akşamlar yazdın herneyse haklısıın çok bile cevap verdim sana
Bilmukabele.
Eskiden çok çabalamişlardır. Artık uğraşmak istemezler ben 1 adım atayimda karşı taraf 10 adım atar havalarindalar.
Erkekler artık boşa kürek çekmek istemiyor
O zaman hiç gitmeyecekler o topa
Genelde hep sonu hüsranla bitiyor p. ç erkekler daima kazanıyor
Ay diğer erkekler de prenseslik yapmasın
prenses gibi davranan çok az var :D
Kendi eserimiz şimdi zorumuza gitmesin😂
Hiçbiri benim eserim değil olamaz da. Ben böyle eser çıkarmam 🙄
Biz erkek gibi olduk onlar prenses sjsj
Evet ya
Kadınlar bunu zorlaştırıyor çünkü.
Ne yapıyor da zorlaştırıyor
Bir şey yapmayıp her şeyi erkeklerden beklemeleri zorlaştırıyor mesela.
Erkekten bir şeyler görürsek misliyle döneriz mesela
Zorlaştırdığınızı kabul ediyorsunuz.
O yolları kolaylaştırmak erkeğin elinde
İlk yazdığım yorumu kopyala yapıştır buraya cevap olarak.
Başka emrin var mı? 😒 Sana hak vermedim yazdıklarımı tekrar oku sen
Başka emrim yok şimdilik, bende sana hak vermedim üstelik devamında yazdıkların beni haklı çıkarıyor.
Çıkarmıyor! Başka emri yokmuşmuş
Hıhım yok.
Gıcık
Memnun oldum ben de Mario.
Tamam işte gıcık mario
Çünkü artık herkesin adının çıkma olasılığı ve sapık damgası yeme olasılığı var. Bunu göz önünde bulundurarak aşık olduğuma çıkma teklifi etmiyorum.
Çabaladıkça küçük durumuna düşüyorsun
Hayır.
Gayette öyle seni sevip sevmediğini bilmediğin herhangi bir şeyin olmadığı yerde çabalamak neden peki altından mı
Anlamadım
Küçük duruma düşüyorsun işte hatta çabaladıkça itici duruma geliyorsun. Senden daha çok soğuyor. Üstüne kendi öz saygını değerini yitirmiş oluyorsun
🙄🙄
Bakma öyle 🙄 olanı söylüyorum. Sevmeyen birisi için yaptığın her davranış iticidir. Sizin kastettiğiniz hoşlandığınız kişilerden çaba görmek. Seni sevmeyene melek olsan kanatlarından rahatsız olur.
Tamam o başka konu yahu
Yioo konu direkt bu çabalamak gereksiz karşılık ilişkide zaten çabalanır
Erkek değilmi hepsi aynı bunların
Evet 😒
Hadım edelim
Evet ediniz
Cimere yazıyorum şimdi 🤣
Onlar mı hallediyor djd
Ben halledemem kıyamam yazık hümanist ruhum buna engel olur
🤣🤣
Her kadın çaba göstermeye değmiyor
O zaman her kadına hoşlanıyom demeyin
İsteyen istediğini der
Diyemez
Basbaya der
Hayır diyemez dedim
Evet diyebilir dedim
İnatlaşma benimle, di-ye-mezzz
Di ye bi lir
Hayıııır
Yoooo evet
Hayır dedim uyuz musun
Bende evet diyorum. Kabullen artık
Hayır sen kabullen
Hayır kabullenmicem
Edecen
Etmicem.. napcan
Edeceksin
Çok beklersin sosyetic
Beklemem rasko
Boşa beklersin çünkü
Beklemem zaten
Sonuç olarak isteyen istediğini söyler
Söyleyemez
İnatlaşma benimle.
Söyler bal gibi de
La havle, söyleyemez nokta
S
ö
y
l
e
r
H
a
y
I
r
Dendi, deniyor ve denecek
Yoo denmeyecek
Denmeye devam edilecek
Edilmeyecek
Sen öyle san
Sen san
İnatlaşma. Yenemezsin
Ahahah yarına kadar gülecem buna
Yorum sayısı 1000 olsa bile kabul etmicemmm
Benim için hava hoş biliyon mu
Benim için de hoş sen de bil
Tamam he bildim 😅
O zaman diyebileceğini de kabullen djdkd
Asla
Kabullen artık
Hayır
Evet
Sana hayır dedim
Bende evet dedim
Boşuna bu inadın :D
Koç inadı bu 😝
🤦🏼♀️ bir boğadan daha inatçı olamazsın
Kapışak
Kaç sen
Sen kaç
😏 uğraşma
Uğraşırım
Gitsene ya
Nereye
Mardine doğru
Napiyim orada
Gez gör gel
Aslen Mardinli biri olarak sence gezmemiş miyimdir
Hayır :D
Yanıldınnnnn
Nope yanılmam
Yanılıyorsunnnnb
Yanılmıyom
Bir düşün bence
Sen düşün
Düşündüm. Yanılıyorsun
Sen yanılıyorsun
Hayırrr
Sana ne evetse evet
Hayırrrr
Hıhı evet
Hayır..
Ja ja, evet
Nau nau diyorum
Yes yes dedik
Yoooooo
Çok haklısın evet jddj
Haklıyım tabi ki
Hayır değilsin
Öyleyim
Yoo değilsin
Kendin dedin demin
Öylesine dedim
Ne dedin
Dediğini dedim
Ne dediğimi unuttum
Ben daha çok unuttum
Daha yaşlısın normaldir
Doğrudur
Tabi
Aynen
Evet..
Evet..
Yoooooo..
Tamam
Pes et
Hayır.
Öf be
Okay
Durex
O öyle yazılmıyor da neyse
Nasıl yazılıyormuş
Okey. Neyse..
Bir harfin lafı mı olur
Neyse dedim
Ne bağırıyorsun
Yoo..
Eveeet
Hayırr
Evet...
Kazanmışım jdjdks pes etmişsin
Tamam git kutla
🥳🥳🥳
Ok bb
Zor gelmiyor. Sizi sevmiyordur. 😁
Sevmiyorsa oyalamasın olmm
İlgi göstermiyor, günaydın yazmaya bile tenezzül etmiyor. Çaba desen zaten yok. Ee siz ne diye duruyorsunuz
Siz derken :D
Genelleme yapmayalım bana hiç zor gelmiyor.
Yapıcam da Yapıcam
Biz de kadınlar için yapalım 🙄
Yapıyonuzdur, istisnalar için kaide bozulmaz 😅
Çoğu kadını egolu sandıkları için uğraşmıyorlar.
Sanmaya devam etsinler 😒
Burada bile dillerinde bi ego
Evet. 😒
Erkolar kapatılsın 😏
Kesin çözüm ya net
🤣🤣
Yanlış anlaşılma korkusu ve toplum baskısı
Açıklamadaki durum dışında yani
Peki yani 😅
Ben kadınların sert göründükleri hâlde bu kadar ilgi beklediklerini bu site sayesinde gördüm gerçekten inanılmaz
Yani hoşlandığı adamdan niye ilgi beklemesin, diğerlerine çatık kaşlı olabilir
Kadınlarda korkunç ve mide bulandırıcı bir kibir var yanlarına yaklaşıkmıyor
Ön yargı.
Olanı söyledim
Olan şeyin adı; ön yargı
Sağlık olsun bebeğim
Bebeğin değilim
Peki yavrum
seven erkek her şeyi yapar ya seven sevdiği için taştan su çıkarır ben böyle düşünüyorum
Cunki hersey zor artik evlilik hersey ates pahasi
Çaba göstermek dert değil bizim aska olan inancimizi oldurdunuz. Çaba sarf ettiginde, çok sevdiginde bir kadini basimiza neler geleceğini biliyoruz.
Aslında tam tersi de neyse
Emin ol ben bizzat yasadim bunu. Benden nasil kolaylikla vazgecebildigini gorseydin sasar kalirdin
Binde bir
Derken
Çaba Gösterilmeyi Hak Eden Kadın Sayısı Ne Kadar Acaba?
Dengesiz mi bu erkekler? O zaman ilk adımı da atmayacaklar. İlişmeyecekler, madem çabalamayan gösterilmeyecek hiç yaklaşmayacaklar. Kadınlar da beklentiye girmeyecek
Çaba gösterenlerdenim olmayınca olmuyor
Çünküsü çabaların karşılığını alamıyoruz.
Yorulduk bıktık
İkinci yedekler var ondan skksksks
Öyle Bir yerdeyim ve özgürlük ⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥⛓️💥
Oo sorry, isteyerek yazmadım
Bana hiçte zor gelmiyor. Çok çabalıyorum inanın
boş ver şimdi linç yemiyim.🙂
biz o hale getirdik bence
İşlerine gelmediği için
Zamanla bakalım. Olur.
Bana hiç bir zaman zor gelmedi
Fazla naz aşk usandırır :D
Emek verdikçe geri adım atmak diye bir şey var
Tembellik olabilirmi
Zor değil biz beğendiremiyoruz
Çünkü buna değecek kız yok piyasada..
Şimdiye kadar emek verdiğimde hep reddedildim.
Ne kolay geliyor ki
Doğru!
💖💖
Sevdirmek neden bu kadar zor kendinizi
Sevdirmeye çalışmıyoruz ki
İşteeeee tam olarak konu buuu
Konu ne 😅
Eglenii benle::)) komik çey ceni
Hayır ya ciddili
Yorum yaptım program kaldırdı.. cevabımı sen tamamla artık 😅
Kadinlar oyle tipleri seciyor cunku
Olabilir mantıklı