Sevgilim benimle sokakta Elele yürümek istemiyor sizce haklı mı?

Bir senedir birlikteyiz. Hep Elele yürüdük çiçeklerle de yürüdüm en kalabalık yerlerde gezdik awm falan her yer. Kendisi buralı ben burada öğrenciyim. Ailesi biraz muhafazakar büyük abim dediği amcasının oğlu sabahın köründe elinde valizim bir elinde ben yakaladı bizi. Sevgilim de diyo çok görüyorlar aileme söylüyorlar ailem biliyo sevgilim olduğunu da işte böyle çarşıda pazarda Elele gezmemi yanlış buluyolar dedi. Bide esnaf kendisi. Diyor herkes tanıyor bide dün birlikte kaldık o kuzeni tam evleri dip dibe diyo dün gece eve de gitmedim abim senle beni gördü ya bizimkilere dese sabah gördüm kızla diye işte seni de ailem kötü anlicak falan dedi sizce doğru mu dediği yoksa bahane mi. Diyo normal yan yana yürüyelim laf gitmesin biz baş başa herşeyi yapıyoruz zaten vs dedi.

Sevgilim benimle sokakta Elele yürümek istemiyor sizce haklı mı?
Cevapla