Arkadaşım ben senle dışarı çıkmak istemiyorum yazmış? Cokmu cimri sizce?

Kız arkadaşımı bugün dışarı çağırdım gezek diye ısrar ettim bana şu mesajı yazmış ( kopyala yapıştır yapcam ) " kanka yanlış anlama ama ben senle çıkmak istemiyorum çok para harcıyorum senle çıkınca , çarşıya gidicez hemen taksiyi arıyorsun burdan çarşı 400 TL yazıyor , aynı yere otobüs 15 TL gidiyor , heryere taksiyle gidiyoz bende yarısını veriyorum mecburen , daha çıkar çıkmaz hemen cafeye gidelim yemek yiyelim biseyler içelim diyon tamam diyom valla bak kıyafet almaya param kalmıyor , e sen yerkende ben yemesem icmesem olmuyor , ki biliyosun cafeler almış başını gidiyor , ben tek çıktığım zaman gidiş dönüş sadece 30 TL yol param oluyor kıyafet vs alıyorum dolaşarak dönüyorum evime. Belki saçma gelicek ama her dışarı çıktığımda yiyip icsem param kalmaz " yazmış
Arkadaşım ben senle dışarı çıkmak istemiyorum yazmış? Cokmu cimri sizce?
Cevapla