Neden bazı insanlar ilişkilerde şanslı olup evlenip mutlu, huzurlu bir yuva kurarken, bazıları tam tersi? Devamı aşağıda?

Bazı insanlar niye bu kadar şanslı da güzel, huzurlu bir ilişki kurup evlenip mutlu olacağı insanla ömrünü geçirirken, istediği her şey olurken, onunla gezip tozup her boku yaparken neden bazı insanlara da güzel ilişki yaşamak nasip olmuyor? Neden bazıları aşkı, sevgiyi bu dünyada dibine kadar yaşarken bazılarına da bir sevgi kırıntısı çok görülüyor? Neden bazılarının ilişkileri sorunsuz gidip evlenirlerken bazıları da neden en güzelim ilişkilerde sorun yaşıyor, her şey bir çırpıda mahvoluyor? Doğru düzgün bir ilişki bile yaşayamayan, çok sevse bile birtakım ihtimallerden dolayı olmayan aşklar neden yarım kalmak zorunda? Adaletin bu mu dünya senin?
Neden bazı insanlar ilişkilerde şanslı olup evlenip mutlu, huzurlu bir yuva kurarken, bazıları tam tersi? Devamı aşağıda?
Cevapla