İlişkide ipleri ele alma yarışı başlattı, taktikler filan. sonuç nere uzanır dersiniz o dostlar? kapıda ayrılık mı var?

Önce şunu söyleyeyim de bilmeyenler sussun. Hayır dostlar değer verdiğinden 100% eminim.

Ama benimki erkil bir adam, buna da kafayı takmış. İpler kendi elinde olmalı, taktik adamı... Bunu da önceki ilişkilerinde gayet iyi başarmış.

Bilmediği benim onun taktiğini çözdüğüm. Taktiği; önce hatun kişi ilgi alaka ile şımartılır, gözü döndürülür, akabinde erkek kişi bir sebebe kendisini kitler tüm ilgiyi hatundan çeker, e hatun kişi o ilgiyi tekrar kazanmak için adamın ağzının içine bakacaktır, kaybetme korkusu aşılanmıştır. Sonuç ipler adamda...

E ben anladığım için ne zaman bir sebebe kilitlense ya sebebi çürütüyorum ve gereksiz buluyorum, özür dilemek zorunda kalıyor ya da tavrını umursamıyorum, konu kendiliğinden kapanıyor, ama benimki bıkmadan usanmadan sinirlenecek yeni konular tayin ediyor kendisine... Ve arkasından kendimi affettirmem için koşmamı bekliyor.

Napcam ben bu bebeyle? atsam atılmaz satsam satılmaz, yok lafını bana geçiriyor mu? evet ama sadece gerektiği kadar. Eşitlikten yanayım. Daha fazlası için avucunu yalar! Ne dersiniz, yönetme çabasından vazgeçecek mi? yoksa yönetemediği için benden mi vazgeçecek?
Not: elbette bana gına gelip benim vazgeçme ihtimalimde oldukça yüksek...
İlişkide ipleri ele alma yarışı başlattı, taktikler filan. sonuç nere uzanır dersiniz o dostlar? kapıda ayrılık mı var?
Cevapla