Bu cevabı veren bir erkek bir şey hissetmiyordur değil mi?

ya zaten 2 aydır yazmıyor, görüşmüyoruz da ama en son işte hislerim söylemek istedim o yüzden de müsait misin diye yazdım, hayır yazdı. Bende yazmadım. Sonraki gün bana tekrar normal yazdı, gece yazman beni sinirlendiriyor dedi. Bende soğuk davranmaya başladı, bu sefer niye soğuksun dedi. İstediğin gibi rahatsız etmiycem seni artık dedim bende. Sonra bir daha cevap yazmadım. Ondan beri de görüşmüyoruz. Bir kaç kere denk geldik tabi ama çekinerek selam verip geçti. Yanlış sinyal almışım demi

Bu cevabı veren bir erkek bir şey hissetmiyordur değil mi?
Cevapla