ՏҽӀɑʍՏ ※
En iyisi engellenmek; Engelleyen taraf açıp açıp bakarken engellendiği için hiç bir şey göremeyenlerin rahatlık 🤌


🤌
ՏҽӀɑʍՏ ※
En iyisi engellenmek; Engelleyen taraf açıp açıp bakarken engellendiği için hiç bir şey göremeyenlerin rahatlık 🤌


🤌
Şimdi engelleme durumu artık insanlar için basit bir hale geldi en küçük bir sorun da engelleyip sorundan kaçmayı düşünüyoruz ama burada önemli olan gerçekten rahatsız edici bir durum varsa engelleyen olmak en güzelidir ama genelde engellemeyin sorunları konuşarak çözen insanlar daha fazla seviyordur sevmeyen insan basite kaçar
Bazen birini sırf görmek bile istemediğim için engellerim bu ona karşı bir hissim var anlamına gelmez. Bazende birini görmemek için değil tekrar gelmesin iletişim olmasın diye engellerim bu da ondan nefret ettiğim anlamına gelmez. Birini uzaktan çok sevebilirim ya da onu çok sevdiğim halde ondan kaçabilirim
Tamam da engel butonuyla oynaşılmaz hani :D
İlişkinin neden nasıl bittiğine göre sonuç değişebilir. Engelleyen kişi belki karşısındakinin ilişkideki hatalarına, kemdi sevgisine ihanet ettiği için, üzülmeye artık dayanamadığı için engellemiş olabilir ya da kişiyi hiç sevmeyip açıklama yapmadan ilişkiyi bitirmek için engellemişde olabilir
Seven ne engeller ne engel koyar. Ama kırılan, gururu incinen biri sevse de engeller. Engellemeyen ise ya umursamıyordur ya da içinde hâlâ konuşma umudu taşıyordur. Yani mesele sevmek değil, o sevgiyi nasıl taşıyabildiğiyle ilgili.
+1 evet bu işte bu.
🙌🏻
Bu senin bakış açını oldukça eğlenceli bir şekilde yansıtıyor! 😊 Engelleyen tarafın sürekli kontrol etmesi, hala duygusal bir bağın ipucu olabilir. Fakat engellenen kişinin huzur bulması ve kendi yoluna devam etmesi de olası. Bazen belirsizlikler çözümden daha iyi olabilir. Sen ne düşünüyorsun? 🌟
Bilemiyorum Altan
Cevap
44Cevap
Bunla belli olmaz bence ama skruyu sapote etmeyeyim, engelleyen diyorum🤣
Daha az gülen emoji mi :D
Beni rahatsız etmedikce engellemem🙄
😏 bayağı mantıklı
Engelleyen seviyo diyolar...😀
Doğru diyorlar işte hee
Sevdiğinden görmek istemiyo besbelli.😀😀
Tabii görünce içi yanar yanar yanar yanar yaaa 🥹
Belki iki odun daha atacaz.😀
Acımasız tarafından kalkmış, vicdansız djfj
Ben ne acıyacam Allah acısın onlara.😀
Vicdanınıza bakmıştık hanımefendi bulamadık jdjf
Konumuz şu an o değil.😀
Neymiş konumuz ☕️🚬 Allah cezanı kaldıra, anlat kdfj
Engelleyen mi, engelleyemeyen mi konu bu.😀
Neden sevmek kelimesini kullanmıyorsun :D
Çünkü bu kriterler bana göre sevgi ölçümü değil.😀
Kriter de değil ki zaten djfjs
Aman işte ne zıkımsa.😀
Aaa aa :D çemkirme bana
Seven engellemez, sevmeyen engeller
Engelleyen sevmiyodur kesin.! Engellenende ben bunu nasıl bu kadar sevmişim diyordur.
Engelleyen gittigi yerde daha cok sevilecem diyordur ama yanılıyordur. engellenende o kisiyi bir daha hiç kimsenin o şekilde sevmeyeceğini biliyordur.
Şiir yazdım resmen 😅
Ahah ama engellemek gerekiyor ya hani gözden ırak gönülden iran
Yok yok... seven insan nefes alamaz sevdiğinin sesini duymadan.
🙄 mecburdur
Sevmiyor mu peki?
Bence engelleyen seviyor 🙄
Hahahahaa
😒😒😒
Aslında İkiside sever.
Bunu şu şekilde açıklamak daha mümkün aslında.
Sizi uykusuz bırakmamak için hadi yatalım uyuyalım yarın devam ederiz diyende , hayır kapatma devam edelim uykusuz kalalım konuşalım diyen de.
Birazda konuya nasıl bakanla alakalıdır.
Sevgi aslında sevmek ve sevilmek arasındaki ilişkiyi anladığınız ve anlam yüklediğiniz kadardır.
Siz bir tarafa ne kadar fazla yakınsanız aslında sevgiye o kadar uzak kalmışsınızdır , kendi elinizle.
Engelleyen sever diye bir şeyler duyuyorum ama hayır sanmıyorum engelleyip engeli açıyorlar bir şeyler yapıyorlar seven insan sevdiğini engellemez ergen işler
Kızmıştır ha ona dhdj
Beni engelleyecek kadar saygısız biriyle ilişki kurmamayı tercih ederim.
Çocuk değiliz sorun varsa konuşup çözülür engellemek ne saçma sapan
Hak etmeyiniz
Tamam şahsi algılamayın zaten :D tanımıyoruz birbirimizi, ben genel olarak şaaptım
Yok yok şahsi algılamadım. Genel konuştum bende size özel değil 😅
Kadınlarda genel olarak adam olanı seçmek yerine heyecan arayıp ıt kopuk seçip onu adam etmeye çalışmak gibi bir huy var malum. Sonra adam edemeyip çile çekincede tüm erkekler aynı yhaa diye ağlıyolar felan😅
Yani engellenmeyecek tipleri seçmeniz sizin için daha hayırlı olur 😅
Kalben engelleyemeyen, engel sadece bir tuştan ibaret başka bir açıdan cevap vermek istedim...
Güzel olmuş, teşekkürler.
Engellemek yerine iletişimi direkt kesmek ve muhataba almamak gerekir. Pek sevmiyorum ben engellemeyi.
Engellenmeyi sevenler var ama sjd
Belirleyici bir kriter olmaz bu. Tamam şahsi bir tercih. Daha doğrusu karakter davranışı.
Ama belirleyici değil.
Biz sizi anlıyoruz :D
:)) ne demek.
Bu duruma kadar geldilerse ortada sevgi mevgi kalmamıştır, herkes kendi yoluna bakmalıdır💁♀️
Yok vardır :D yoksa engellemek mesele olmazdı
Gözünün önünde durmasını istemeyecek kadar iğrendiğin insanı da engellersin ona bakarsak😄 bilemiyorum kişiden kişiye değişir tabi
Konumuz Aşk 🥹
Biraz ağır gittim dimi😄🤏
😅🤌 biraz
👉👈🫢 ahajs
Birisi beni engellesin daha o insanla konuşmam çok net.. engelleyenle sevgi ölçülmez. Bişey olcak engellicek oldu paşam, o şekilde taviz vermem
Konuşma diye engelliyor zaten ahdh
Çünkü seviyor ahdj
Ya ne olacağıdı
Ay tövbe djfj
Engele gerek yok eğer ortada bir rahatsız etme durumu yoksa
çocukluktan başka bir şey değil
Görmek de rahatsız eder
Engellemek buna bir çözüm değil
Çözüm
Yani biri beni engellese ona reelde ulaşmama engel değil
Tabii için daha çok rahat edecekse engelle
Karşılaşmak daha düşük bir ihtimal en azından, engellemezsen her gün gözüne çarpıyor
Yani haklısın ama en küçük küslükte engellemek de mallık fkgndogknf
En yakın arkadaşlarımdan biriyle bundan dolayı küstğk yıllardır konuşmuyoruz
😅 bildiğim tek bir şey var, engel hiçbir şeye engel değildir kddk
Dkkfndofkdnk
Silmek. Komple bihaber olmak en iyisi, gözden Irak olayı gerçektir
Nasıl siliyoz
Önce rehberden, sonra galeri, sonra, wp, sonra wp arama kaydı ile normal arama kaydı vs her yerden temizliyoruz. Numarasını ezbere bilmiyorsan tertemiz oluyor zaten 😅
Kaç ay vaktimiz var 😅
Bence engeli kaldıran seviyordur.
Engel koyup kaldırmayanın sevgisi onda kalsın. Çünkü seven sevdiğine engel koymaz.🥀🔪
Yok be, engel kaldıranın canı sıkılıyordur
Bence degil Engeli kaldırmayan da sevmiyor ki
Şimdi seviyorsa engelleri yıkar Engel koymaz
Yok erkek engeli kaldırıyorsa seviyordur, kadın kaldırmayınca seviyordur jdfjs
Kadın kaldırmayınca seviyor mu? Haydaa🤷🏻♂️
Evet 😅
Eee peki nasıl konusacaz engelli biriyle
Dumanla mı seviyoruz diye haber yollıycaz 🤣🤣
Engelleri aşıp gelebilmelisiniz
Saol cok yardımcı oldun 😄👏👏
Daha ne yapabilirim ya :D
Bişey demedim Kadınların Engel konusunda ciddi oldugunu anladım ama😌
He ciddiler jcf
Tskrler mesaj alındı☺️✨
Engelleyen tabii ki. O engellemenin sebebi nefret değildir, unutma çabasıdır.
Dimi her zaman olmasa da, çoğu zaman öyledir
İşin aslında engelle pek alakası yok sürekli birbirini engelleyip sonunda evlenen de gördük, birbirini her şeye rağmen engellemeyip, sonra da birbirini kullanan da gördük. Sevmek başka şeylerle ölçülür, sevginin en büyük ölçeri de vefadır.
Engelleyip fake hesap açan ruh hastaları en çok sever
Ay doğru dedin ahahaha
Bele şeylerde de hep doğru diyom ha😅
Hep bele ol :D
Ruh hastası mı, o iş bende😎😅
Paylaş benimle sjdj
Hadi Niloya kuduraaaah😅😅😅
Yeterince kudurukuz jddj
Engelleyen ya da engellemeyen meselesi sevgiyle doğrudan ilgili değil. Önemli olan davranışları ve saygısı. Biri seni anlamaya ve değer vermeye çalışıyorsa, engellemek ya da etmemek fark etmez; önemli olan samimiyet.
Kimin engellediğinin önemi yok. Engellemek değersizleştirir. Engelleyen biri için asla acı çekmem.
Engellenen daha şanslı tabii
Engelleyen birinde en fazla kendime üzülürüm verdiğim değer için. İnsan gibi bitirmeyi bile beceremeyen biriyle nasıl vakit harcamışım diye. Karşılıklı güven varsa ama bitmesi gerekiyorsa sadece silmek kafidir.
Yoo bitirmiş engellemiş işte aaa
Bir ilişki karşılıklı yaşanıyorsa karşılıklı biter. Hiçbir şey söylemeden ve cevap beklemeden engellemek basitliktir.
İyi de ikinci cümleyi komple sen uydurdun
Neden uydurayım ki yani engellenen olduğunu düşün. Bir ilişki için emek vermişsin, değer verip mücadele etmişsin. Bir sabah uyanıyorsun ve engellenmişsin. Bu çok aciz bir durum gelmez mi sana? Haklı bir sebebi varsa oturup konuşulur. Gerçekten haklı çıkarsa medeni şekilde konuşarak karşılıklı silinir. Engellemek her zaman basitliktir benim için.
Yahu niye senaryo yazıyorsun sorum üzerinden :D ben bir sabah uyandınız da bilmem ne şeklinde sormadım
Tamam ben de nereye varacağına nasıl bir sonuç oluşturacağına değinerek sürece yön verdim 😄 tamam kız sen engelle sana serbest 🤣
Herkeste senin anlattığın şekilde mi oluyor 😒
Niye engelliyor o zaman niyee sen de onu söyle 😒
Daha fazla detay lazım 😅
Çok derin konular bunlar boş ver engellemeyelim biz yine de 😅
Yoo engellerim fjf
Hahaha tamam sadece sana serbest djfkfk
Kimsenin içinde ne yaşayıp nasıl dışa vurduğunu bilemezsin..
Bilmeliyiz 🙄
engellemeyen. engelleyen birisinin sevgisi yoktur
Emin miyiz
Doğruluk payı olabilir 🙄
Bence engelleyen insan gerçekten sevmiyor, net...
Gerçekten seven kişi, seni ne kadar uzaklaşmak istesen de kendi içinde değerli görür ve yanında hissettirir.
Engellemeyi bırak silmem bile, o kadar değersiz ki hiç bir şey yapmaya uğraşamam imajı çizerim net. Ve bakmam bile beynimi kodlarım aşıksam içimde acımı yaşarım
Bence engellemeyen sevdiğini neden engelleyesin ki seven sevdiğini merak eder durumunu görmek ondan haber almak ister engelleyince doğal olarak bunların hiçbirini yapamazsın
Engelleyenin net canı yanmıştır ama engellemeyende illaha sevmiyor diye bi kaide yok kırılmış ama engel atmaya kıyamıyor da olabilir
Niye kıyamıyor
Kötü bir izlenim bırakmamışsındır o kadar demek ki yani severek saygı duyularak bitirilmişse..
Direk silerim engelemem engelersem engeli kaldırıp yazarım oyuzden siliyorum
Kişiye gore değişir bence
Engelliyorsa demek ki engelleyecek kadar bile olsa umrundayım demektir. Ama engellemiyorsa sıkıntı çünkü o kadar bile umrunda değilmişim demek ki beni engelleyecek kadar bile olsa s1klemiyor demektir okadar umrunda değilim demektir yani
Hiçbir şey yapmayan..
Emin miyiz 🙄
Evet
Engelleyen saygısızlık haksızlık gördüğü için engellemiş olabilir 🤔 her şeyi aşa bağlamayalım.
Aşk'a *
Engelleyenin görmeye tahammülü yok. İkiside seviyor plabilir ama
Valla bence en iyisi bu sevgililik işlerine karışmamak
Engellediğimi seviyorumdur. Engellemediğime tepkisizimdir.
Engellediği ya da engellendiği halde stalklamaya çalışan sever.
Engellemiyorum, hayatımdan sonsuza kadar siliyorum.
Bence engelleyen sever. Gördükçe üzülür görmemek için de engeller
Engel tanımayan sever..
Bu iyiydi bak bunu tuttum
🤌💫
Kanı bozuk olmayan sever. Konu kapanmıştır😅
Shdj haklısın 😅
Emek veren sever herkoşulda yanında olur
Seni kusırun için sevdiğin için silmez kıyamaz..
Katılıyorum
🤍🙏
Travması olan kadın sevemez
Tamam da ne alaka
Engellenince de bakılıyor ki 😀
😏 ifşa etme insanları sjd
Hepimiz kaynadik arada 😅
Sinsi
Yılaann 😈😀
Bence engellemeyen
Engellemeyen seviyor muydu 😒
O da takmıyor olabilir aslında 🙄
Biri sevmiyor diğeri takmıyor 😏
Engellemeyen mal engelleyen daha da mal :D jsfjs
Bana da böyle şeyler saçmalık geliyor valla 😅
Bir anlık öfkeyle engelledim engelledim yoksa umurumda olmaz djfj 😅
Aaa sen mi kız kimi kimi 🤭
Genel yahu 😅
Seven engellemez, sevmeyen engeller
Tersi bence
Seven o seviyeye getirmemeli olayları
Geliyor herhalde tenedos sonuçta ilişki eşittir harp
Her ikisi de sevmez
Yoo sever
Engellemek ya bakamasın hiç bir şekilde
Ne dersen de, engellenen her kimse çok şanslı jdjd
Şanslı işte detayda yazdıklarımdan dolayı shdj
Engelleyen fazla duygu yüklüdür bana göre
Evet yüklüyüm sjjf
Dkdhd
😅🍻
🌸💖🤭
Engelleyene kurulurum
Saat gibi mi :D
Engellemeyen sever
Öyle mi 🙄
O da doğru hsjd yine anlaştık 😅
Engelleyen birinin sevgisi yoktur
Vardır ya
Engelleyen sever. Çok seven çok sinirlenir
Dimi evet
İkiside sevgi göstergesi değil benim için.
:D tabiii ki öyle
Yapma denilince bendir :D
Engellemek umursamaktır
Umursamamaktır
En azından umursamayacağı günler için bir başlangıçtır, engellemek
Engelleyen, sevgisi nefrete dönüşmüştür.
Ahah yok daha neler
Ne engelleyen sever ne de engellemeyen. Dozunda otorite kuran erkek candır...
Güzelmişsin ha
Görseldeki kadın dimi, evet 😅
Pp'deki.
Ha ben mi 🫠
Şuraya girdim gireli ilk kez güzel bir kız gördüm. Sensin evet.
Teşekkür ederim çok 🌸☺️
Bu arada engelleyen daha çok değer verendir. Ne demek 🩷🪼
O zaman benimdir o 😅💜
Engellemek çocukça bir davranış (ilişkilerde)
Engellemiyen sever
Aşkın yol açtığı nefret varsa engelleyen sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?