Sevdiğiniz insanın kırması mı daha zordur, yoksa kırdıktan sonra ‘abartıyorsun’ demesi mi?

Bazen bir davranış bizi gerçekten üzer.
Ama daha çok üzen şey, o davranışın ‘normal’ görülmesi,
insanın kendi sınırının küçümsenmesi, hatta suçluymuş gibi gösterilmesidir.

Sizce ilişkilerde asıl problem;
yapılan hata mı,
yoksa hata yapıldıktan sonra insanın duygusunun hafife alınması mı?

Bu konuda sizi en çok ne kırar?
Gerçekten merak ediyorum.
Sevdiğiniz insanın kırması mı daha zordur, yoksa kırdıktan sonra ‘abartıyorsun’ demesi mi?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Sevdiğiniz insanın kırması mı daha zordur, yoksa kırdıktan sonra ‘abartıyorsun’ demesi mi?
Sevdiğiniz insanın kırması mı daha zordur, yoksa kırdıktan sonra ‘abartıyorsun’ demesi mi?
Cevapla